Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Śmiałe plany Esotiq & Henderson. Spółka otworzy ponad 50 salonów

0
Podziel się:

Nowe salony powstaną nie tylko w Polsce. Sieć otworzy nowe placówki m.in. w Niemczech i na Ukrainie.

Śmiałe plany Esotiq & Henderson. Spółka otworzy ponad 50 salonów
(Kuba Bożanowski/flickr (CC BY 2.0))

Esotiq & Henderson planuje w przyszłym roku otworzyć łącznie od 47 do 51 salonów Esotiq w Polsce i za granicą oraz od 5 do 7 salonów Femestage, poinformowała spółka.

"Sformułowane przez zarząd plany ekspansywnego rozwoju tradycyjnej sieci sprzedaży wyznaczają cele w postaci otwarcia w 2017 roku 20 nowych salonów Esotiq w Polsce, 3 do 7 salonów w Niemczech oraz 24 salonów na Ukrainie i Białorusi. W tym samym okresie sieć Femestage zyska 3 do 5 salonów w Polsce oraz 2 na Białorusi" - czytamy w raporcie kwartalnym.

Prezes Adam Skrzypek zapowiada, że wkrótce przyspieszy też ekspansja w Niemczech. Podwyższenie kapitału spółki Esotiq Germany GmbH o 1 mln euro zostało już zarejestrowane.

"Celem spółki rozwijającej sieć Esotiq w Niemczech jest otwarcie od 3 do 7 nowych sklepów w 2017 roku (obecnie jest ich 3). W sumie grupa ma już 306 salonów w Polsce i za granicą (258 przed rokiem). Bieliźniana sieć Esotiq w Polsce ma 263 sklepy (243 przed rokiem), a sieć Femestage w Polsce liczy 18 salonów (10 przed rokiem)" - czytamy w komunikacie.

Nowe e-sklepy

Grupa Esotiq & Henderson w najbliższych miesiącach zamierza otworzyć kolejny e-sklep z męską bielizną marki Henderson. W przyszłym roku ruszą sklepy internetowe Femestage i Esotiq na Wschodzie (Rosja, Ukraina, Białoruś), podano także w materiale.

- Ten model mamy już sprawdzony w Polsce. Internet wspiera naszą sprzedaż w sklepach stacjonarnych, sprawia, że nasza marka staje się rozpoznawalna w całym kraju, nie tylko w największych miastach. Ułatwi nam to też dotarcie do tych klientek na Ukrainie i Białorusi, które mają daleko do salonów. W przypadku Rosji, gdzie nie ma sklepów stacjonarnych, e-sklepy zapewnią nam rozpoznanie rynku przy niewielkich kosztach i ograniczonym ryzyku - skomentował Skrzypek.

Marka Eva Minge

Kolejnym sposobem na zwiększenie przychodów ma być wykorzystanie marki Eva Minge. Grupa podpisała umowę z eobuwie.pl. Buty i akcesoria marki Eva Minge pojawią w tym sklepie eobuwie.com.pl w przyszłym roku - będzie to limitowana kolekcja na wiosnę i lato 2017, podano także w komunikacie.

"Intencją zarządu jednostki dominującej jest umocnienie pozycji rynkowego lidera poprzez dalszy rozwój organiczny, utrzymanie wysokiej marży brutto oraz poprawę rentowności i efektywności działalności" - podsumowano w raporcie kwartalnym.

Esotiq & Henderson to przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. W lipcu 2015 roku spółka przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od czerwca 2011 roku.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)