Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Euromark Polska poprawia sprzedaż

0
Podziel się:

Jednostkowe wyniki sprzedaży spółki Euromark Polska wyniosły 9,65 mln zł w listopadzie i były wyższe o 39,7 procent od wyników osiągniętych w analogicznym okresie 2009 r., podała spółka.

Euromark Polska poprawia sprzedaż
(Monkeybusinessimages/Dreamstime)

Narastająco, jednostkowe wyniki w okresie marzec – listopad 2010 roku wyniosły 69,45 mln zł i były wyższe o 23,2 procent licząc rok do roku.

- _ Spółka Euromark Polska kontynuowała pozytywną dynamikę skumulowanej sprzedaży zapoczątkowaną w I kwartale roku obrotowego 2010/2011, co spowodowane było bardzo pozytywną reakcją klientów na produkty z tegorocznej kolekcji. W głównej mierze, wpływ na powyższe miała kolekcja marki Campus, która została poszerzona poprzez wprowadzenie nowych kategorii produktów oraz nowych modeli _ - podał Euromark.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży grupy kapitałowej wyniosły 10,47 mln zł w listopadzie i były wyższe od osiągniętych w listopadzie roku ubiegłego o 40,1%. Narastająco wyniki sprzedaży grupy Euromark osiągnięte w okresie marzec - listopad 2010 roku wyniosły 73,1 mln zł i były niższe o 3,5% w ujęciu rocznym.

Euromark podał, że spadek skumulowanych skonsolidowanych przychodów spowodowany był głównie sprzedażą spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd., zrealizowaną w sierpniu 2009 roku.

- _ Pomijając przychody osiągnięte przez Eurotech Leisure Ltd. w przychodach skonsolidowanych za okres marzec-listopad ubiegłego roku (od września Eurotech Leisure Ltd. nie podlegał konsolidacji), grupa zanotowałaby wzrost skumulowanej sprzedaży za okres marzec-listopad w wysokości 22,3 procent _ - podano także.

Sprawozdanie finansowe za III kwartał roku obrotowego 2010/2011 zostanie opublikowane 14 stycznia 2011 r.

| |
| --- |

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)