Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

IV edycja Targów ReDI odbędzie się już 7-8 czerwca na Stadionie Narodowym

0
Podziel się:
IV edycja Targów ReDI odbędzie się już 7-8 czerwca na Stadionie Narodowym

Czwarta edycja Targów ReDI, największej imprezy branży nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowo Wschodniej, odbędzie się 7-8 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas dwóch dni na Stadionie Narodowym spotka się ponad 1 400 przedstawicieli branży handlowej w tym prawie 400 przedstawicieli sieci handlowych. ISBnews jest partnerem medialnym wydarzenia.

"W 2016 roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci, a tych zainteresowanych rozwojem nad Wisłą nie brakuje. Okazją do wprowadzenia ich do Polski będą czerwcowe targi ReDI, które odbędą się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas targów ReDI organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych w rekordowej ilości zaprezentowane zostaną kolejne nowe marki, które będziemy mogli zobaczyć niebawem w galeriach handlowych. Mogę zdradzić, że duże zainteresowanie naszym rynkiem przejawiają sieci amerykańskie i należące do naszych wschodnich sąsiadów" - powiedział dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych Radosław Knap, cytowany w komunikacie.

W trzeciej edycji targów ReDI uczestniczyło ponad 1 400 przedstawicieli najważniejszych firm z branży nieruchomości handlowych, ponad 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, ponad 50 wystawców, którzy prezentowali portfolio ponad 120 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Targi to także miejsce spotkań deweloperów i sieci handlowych z przedstawicielami miast, którzy prezentują ofertę gruntów inwestycyjnych oraz lokali na wynajem w atrakcyjnych lokalizacjach. Targom ReDI towarzysz także część konferencyjna, w tym panele dyskusyjne nt. roli handlu i usług w miastach, trendach w rozwoju nowych konceptów sprzedażowych i gastronomicznych.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)