J.W. Construction sprzedało w III kwartale 2014 roku 311 lokali brutto wobec 275 lokali brutto w analogicznym okresie roku poprzedniego - poinformowała spółka.
Z wyliczeń PAP wynika, że od stycznia do września deweloper znalazł nabywców na 807 lokali wobec 669 w analogicznym okresie roku poprzedniego.
_ - Do istotnych czynników stymulujących sprzedaż należy program MdM, w ramach którego oferujemy mieszkania w niemal wszystkich naszych inwestycjach. Sprzyja nam również niska inflacja i umiarkowany realny wzrost zarobków oraz niski poziom stóp procentowych, które zwiększają dostępność finansowania hipotecznego i obniżają jego bieżący koszt, tym samym pozytywnie przekładając się na popyt na mieszkania _ - poinformowała, cytowana w komunikacie, Małgorzata Ostrowska, dyrektor pionu marketingu i sprzedaży dewelopera.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej