Komputronik kontynuuje swoje działania związane z udostępnieniem rosyjskojęzycznym klientom możliwości zakupów w swoich sklepach. Spółka uruchomiła właśnie rosyjskojęzyczny sklep internetowy.
Komputronik prowadzi obecnie również trzy dedykowane agencyjne punkty obsługi klientów rosyjskojęzycznych (przy przejściach granicznych w Terespolu i Medyce oraz w Bartoszycach), w których można odebrać zakupiony sprzęt._ _
_ - Zakupy są zwykle odbierane przez klientów osobiście, ponieważ w ten sposób istnieje możliwość odliczenia podatku VAT i uniknięcia dodatkowych podatków granicznych przez klientów dokonujących zakupy na potrzeby gospodarstwa domowego - taka transakcja może być wtedy nawet 30 procent tańsza niż wysyłka zagraniczna. Dlatego też zdecydowaliśmy się na otwarcie wyspecjalizowanych agencji do obsługi klientów rosyjskojęzycznych przy głównych przejściach granicznych na naszej wschodniej granicy, w których klienci mogą bez problemów odebrać swoje zamówienia - tłumaczy _ Wojciech Buczkowski, prezes Komputronik.