Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Łukasz Pałka
|

Spółka LPP zwiększyła sprzedaż o 12 proc. Rosną marże

4
Podziel się:

Jak podaje LPP, wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2017 roku wyniosła 1,356 mld zł.

Spółka LPP zwiększyła sprzedaż o 12 proc. Rosną marże
(LPP)

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2017 roku przez grupę kapitałową LPP wyniosły około 466 mln zł i były wyższe o około 12 proc. r/r - podała spółka.

Jak podaje LPP, wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2017 roku wyniosła 1,356 mld zł. Przychody te były wyższe o około 15,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła około 60 proc. i była wyższa o 8 pkt. proc. w stosunku do marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego.

Przychody LPP ze sprzedaży internetowej w ubiegłym miesiącu wyniosły około 19,3 mln zł i były wyższe o około 63 proc. od sprzedaży zrealizowanej w marcu 2016. Narastająco w okresie styczeń - marzec 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła około 54,3 mln zł i była wyższa o około 98,2 proc. r/r.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca 2017 roku wyniosła około 913 tys. mkw. i była większa o około 7 proc. od powierzchni handlowej na koniec marca ubiegłego roku.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Kurs akcji LPP od początku 2017 roku

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(4)
vvbeb
7 lat temu
Nigdy tego badziewia więcej nie kupię. Po pierwszym praniu koszulka zmieniła kolor.
azsea
7 lat temu
W Polsce w ogóle nie ma fajnych i dobrych butów, wszędzie tandeta i bylejakość, nawet osławiona Venezia to słabizna, doklejane metki włoskie, a włoskich oryginalnych butów ,kto®e mają najlepszy "kopyt" ładnych , wygodnych, do normalnego chodzenia w POLSCE NIE UŚWIADCZYSZ. .
klient
7 lat temu
Buty sprzedawane przez tą sieć są bardzo kiepskiej jakości, niezależnie od marki. O ile estetyka jest w miarę o tyle jakość ich wykonania i żywotność masakryczna. Szczytem wszystkiego były buty kupione za ok. 250 zł - po dwóch założeniach (użytkowane w mieście na nowych chodnikach) pękła podeszwa (usterki podeszwy to najczęstsze przypadki- rzadko, które buty wytrzymują 3 miesiące). Kupując te buty radze się nastawić na ciężką przeprawę w przypadkach reklamacji. Firma robi wszystko aby wkręcić, iż winne za usterki butów ponosi klient. Choć samo obuwie nie nadaje się nawet do użytkowania jako kapcie domowe. Proszę nie odpuszczać i wykorzystać każdą drogę reklamacji łącznie z rzecznikami praw konsumentów oraz składaniem skarg w UOKIK - NIE DAJMY SIĘ NABIJAĆ W BUTELKĘ _ NIE DAJMY SIĘ OSZUKIWAĆ _ NIE DAJMY IM NASZYCH CIĘŻKO ZAROBIONEJ KASY. Jeszce słowo o ich kadrze managerskiej - ich brak szacunku do klienta i bezczelność są karygodne.
FUU
7 lat temu
CCC sprzedaj bardzo niskiej jakości obuwie. Do tego z reklamacja u nich zawsze są trudności. Doradzam wykorzystanie wszystkich dróg reklamcji np.. za pomocą rzeczników praw kosumenckich oraz pisanie skarg do UOKIK. MAmy obecnie 2 rodzje reklamacji z tytułu gwarancji oraz z tytułu rękojmi ( za którą to odpowiada sprzedawca - w tym wypadku sam firma CCC).