Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Gawłowski
|

Marka giełdowego Żywca sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy

0
Podziel się:

Browar "Warka", należący do giełdowego Żywca, został oficjalnym sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy. Umowę podpisano do końca sezonu 2010/11.

Marka giełdowego Żywca sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy

Browar "Warka", należący do giełdowego Żywca, na 2,5 roku został oficjalnym sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy. Umowę podpisano do końca sezonu 2010/11.

Nowy sponsor polskich rozgrywek czołówki klubowej będzie realizował tzw. pakiet techniczny sponsoringu. Nieoficjalnie wiadomo, że zapłaci w sumie ok. 10 mln zł. Logo browaru pojawi się w transmisjach telewizyjnych w górnym rogu ekranu pod wynikiem, na stadionach w czterech narożnikach boiska staną duże balonowe sześciany w czerwonych barwach i nazwą piwa.

- W przypadku klubów, które mają już umowy z konkurencyjnymi browarami wchodzimy tam, gdy obecne umowy wygasną - informuje Mateusz Borowiak, członek zarządu Grupy Żywiec, w skład której wchodzi Warka.

Znak firmowy nowego sponsora nie będzie obecny na koszulkach klubowych, nazwa browaru nie wejdzie również w skład nazwy całej ligi.

Czy piwo Warka będzie jedynym, które w przyszłości będzie można kupić na stadionach gdy ustawa w tej sprawie wejdzie w życie?

- _ Nie patrzyliśmy na ten aspekt, gdy rozmawialiśmy z Ekstraklasą. Aczkolwiek uważam, że kibice powinni mieć możliwość wypicia piwa na stadionie _ - dodaje Mateusz Borowiak.

Rozmowy z browarem w sprawie sponsorowania Ekstraklasy trwały 13 miesięcy. Ostateczną decyzję podjęły w głosowaniu wszystkie kluby ligi: piętnaście było za, jeden się wstrzymał.

- _ Jeśli przez te 2,5 roku współpraca będzie się układała prawidłowo, to nie wykluczamy jej przedłużenia _ - mówi członek zarządu Grupy Żywiec.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)