Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

MCI skupi się na zwiększaniu wartości swoich inwestycji w Turcji i Rosji

0
Podziel się:
MCI skupi się na zwiększaniu wartości swoich inwestycji w Turcji i Rosji

Warszawa, 29.03.2017 (ISBnews) - MCI Capital planuje, że w Rosji i Turcji skupi się na zwiększaniu wartości posiadanych inwestycji, wyjścia i reinwestowanie środków, poinformował prezes Tomasz Czechowicz.

"W Rosji i Turcji mamy maksymalny pułap inwestycyjny na poziomie 7-8% portfela i raczej nie mamy apetytu, aby alokacja była większa. Chcemy skupić się na zwiększeniu wartości, exit'ach i reinwestowaniu środków z exit'ów" - powiedział Czechowicz podczas konferencji prasowej.

W Turcji MCI jest zaangażowana w Index Grup i Tatilbudur, z kolei w Rosji posiada udziały w Travelata.ru i KupiVIP.ru.

Z kolei potencjalne inwestycje w spółki z GPW ocenia neutralnie.

"Są w dalszym ciągu okazje, ale teraz wyceny są już wyższe, więc jest już trudniej niż rok temu" - wskazał prezes.

Według jego słów, MCI widzi możliwości w inwestycjach na GPW typu mezzanine, czy nawet "public - private equity".

W kwestii inwestycji we Frisco, Czechowicz podkreślił optymalną synergię z Eurocash, który wzmacnia potencjał tej firmy w logistyce i innych kompetencjach oferowanych przez takiego gracza rynkowego. W 2017 r. MCI oczekuje od Frisco umocnienia koncentracji na Warszawie, zbudowaniu "nowego, dużo większego" magazynu, dającego potencjał rozwoju na kolejne kilka lat, a także rozwój usługi mobilnej i "nauczania maszynowego".

W kwestii ABC Data - MCI zakłada, że kwestie podatkowe się wyjaśniły i spodziewa się lepszego "performance" tej spółki w tym roku. W ocenie przedstawicieli MCI, aktualna wycena ABC Data nie odzwierciedla wartości fundamentalnej; liczą oni na wypracowanie synergii z nabycia S4E, szczególnie pod koniec roku.

MCI Capital (dawniej MCI Management) jest funduszem technologicznym działającym na zasadach venture capital, notowanym na GPW od 2001 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)