Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowe logo PZU. Rebranding będzie kosztował 25 milionów złotych

0
Podziel się:

PZU chce do września przeprowadzić rebranding, na co wyda ok. 25 mln zł.

Nowe logo PZU. Rebranding będzie kosztował 25 milionów złotych
(PZU/Materiały prasowe)

PZU planuje do września przeprowadzić rebranding swoich placówek. Na proces odświeżenia marki spółka wyda około 25 mln zł - poinformował Witold Jaworski, członek zarządu PZU SA.

_ - Stare logo będzie znikało i będzie sukcesywnie zastępowane przez nowe logo. W ciągu 2-3 miesięcy 95 proc. tego procesu będzie zakończone _ - powiedział dziennikarzom Jaworski.

Dodał, że proces rebrandingu będzie kosztował łącznie około 25 mln zł ponad przeciętny budżet marketingowy, który rocznie wynosi około 40-50 mln zł. _ - Część tych środków została już wydana _ - powiedział Jaworski.

Oto nowe logo PZU:

Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)