Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spadła w maju oglądalność stacji TVN

0
Podziel się:

Oglądalność kanału TVN w grupie docelowej w prime time w maju spadła do 26,5 proc. z 30,9 proc. w maju rok wcześniej, informuje spółka w komunikacie, powołując się na dane firmy AGB Nielsen Media Research.

Oglądalność kanału TVN w grupie docelowej w prime time w maju spadła do 26,5 proc. z 30,9 proc. w maju rok wcześniej, informuje spółka w komunikacie, powołując się na dane firmy AGB Nielsen Media Research.

Natomiast ogólny udział stacji TVN w rynku w maju wzrósł do 17,1 proc. z 16,7 proc. w analogicznym okresie 2006 r. Tym samym wobec rankingu z maja ubiegłego roku spadła ona na czwarte miejsce, plasując się za Polsatem, który zwiększył oglądalność do 17,3 proc. z 15,7 proc. i awansował na trzecie miejsce.

Na pierwszym miejscu w ogólnej widowni pozostała TVP1, ale jej udział spadł do 22,5 proc. z 24,2 proc. Druga w rankingu TVP2 też odnotowała ubytek widzów - do 18,8 proc. z 20,8 proc. Spółka podała też, że w maju ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych z grupy TVN wzrósł do 22,0 proc. z 20,7 proc. w analogicznym okresie 2006 r. (cała doba, 4+).

Natomiast ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w prime time do 24,9 proc. z 24,2 proc. w analogicznym okresie 2006 r.

TVN podał też, że w maju udział kanału TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+), w całej dobie, wzrósł do 5,7 proc. z 3,8 proc.

W maju 2007 r. największą popularnością cieszyły się: program rozrywkowy Taniec z Gwiazdami, audycja informacyjno - publicystyczna Fakty, talk-show Kuba Wojewódzki, magazyn kryminalny 11-Wydział Śledczy i program Szymon Majewski Show.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)