Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła o 15,6 procent

0
Podziel się:

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2010 roku 319.937 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok wcześniej.

Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła o 15,6 procent
(Money.pl/Anna Kraszkiewicz)

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _, wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2010 roku 319.937 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _ w czerwcu 2010 roku było niższe o 5,4 proc. w stosunku do maja 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem _ Dziennika Gazety Prawnej _, wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w czerwcu 100.168 egzemplarzy, co oznacza w ujęciu miesięcznym spadek o 0,2 procent. Od połowy września 2009 roku gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł _ Dziennika _ i _ Gazety Prawnej _.

W czerwcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał _ Fakt _, wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 436.269 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 4,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 5,3 procent.

W czerwcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem _ Super Expressu _ spadło o 6,0 proc., do 175.357 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 5,1 procent.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Rzeczpospolitej _ w czerwcu wyniosło 141.692 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 0,3 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,0 procent.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)