Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

TVN z minimalnie mniejszą oglądalnością od Polsatu

0
Podziel się:

Zobacz najnowsze szacunki firmy Nielsen Audience Measurement.

TVN z minimalnie mniejszą oglądalnością od Polsatu
(tvn.pl, polsat.pl)

W dniach od 19 do 25 maja udział TVN w oglądalności wyniósł 12,26 proc. wobec 12,45 proc. tydzień wcześniej.

W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 12,30 proc. wobec 12,72 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.

W dniach od 19 do 25 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,44 proc., co oznacza 61,65 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 10,78 proc., czyli wpływami rzędu 49,48 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,67 mln zł, czyli 8,21 proc. udziału. Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 34,07 mln zł, co daje 7,42 proc. udziału. Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 11,48 mln zł. Oznacza to, że miał 2,5 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 458,87 mln zł wobec 463,76 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)