Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polski HydePark

0
Podziel się:

Z inicjatywy poznańskiej agencji reklamowej Gamma Promotion oraz inkubatora internetowego e-Katalyst powstał serwis HydePark.pl.

Witryna umożliwi polskim internautom korzystanie z darmowych e-mailowych grup dyskusyjnych, przechowywanych na krajowych serwerach. Do tej pory rodzimi użytkownicy musieli polegać na serwisach amerykańskich, które z uwagi na odległą lokalizację ładowały się wolno, uniemożliwiając korzystanie z niektórych usług.

HydePark wzorowany jest na popularnym w USA serwisie eGroups. Użytkownicy witryny mogą zapisać się do dowolnie wybranej grupy dyskusyjnej spośród już istniejących lub utworzyć własną.

Do najpopularniejszych list e-mailowych należą obecnie: 'staregry', 'pod palmami', 'oldiespl', 'solardia' oraz 'schadzka'.

Według twórców serwisu głównym źródłem dochodów ma być sprzedaż reklam w listach przesyłanych przez użytkowników oraz usługi dla przedsiębiorstw, obejmujące możliwość stworzenia grupy dyskusyjnej w obrębie firmowej witryny, bez dołączanych reklam. W ten sposób HydePark zamierza osiągnąć rentowność jeszcze w tym roku.

Do końca roku e-Katalyst zainwestuje w witrynę 320 tys. zł, podobny wkład wniósł drugi inwestor - Gamma Promotion - częściowo poprzez dostarczenie sprzętu, zapewnienie powierzchni biurowej i finansowanie usług dostępowych.

Pomysłodawcą i prezesem witryny jest Łukasz Ferchmin. 50% udziałów w serwisie posiada agencja Gamma Promotion, 45% - inkubator e-Katalyst, a 5% - pomysłodawcy i członkowie zarządu.

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)