Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Badanie gmin w Polsce. Zobacz jego wyniki

0
Podziel się:

Polskie gminy niezbyt chętnie promują się w internecie. Chodzi głównie o promocję na stronach www oraz odpowiedzi na zapytania mailowe.

Badanie gmin w Polsce. Zobacz jego wyniki
(Goldfaery/iStockphoto)

Polskie gminy niezbyt chętnie promują się w internecie. Chodzi głównie o promocję na stronach www oraz odpowiedzi na zapytania mailowe na przykład od inwestorów w języku polskim i angielskim.

Instytut Przedsiębiorstwa SGH oraz Centrum Analiz Regionalnych i Lokalnych badały postawy promocyjne najmniej i najbardziej atrakcyjnych pod względem inwestycyjnym gmin w Polsce. Okazało się, że na maile w języku polskim udzieliło odpowiedzi 60 procent gmin o najwyższej atrakcyjności, a zaledwie 1/3 tych najmniej atrakcyjnych.

Jedna z autorek, profesor Hanna Godlewska-Majkowska powiedziała, że na przykład promocja na stronach www może być świetną informacją dla inwestorów. Ocenia, że jest to na pewno sytuacja, która wymaga poprawy.

Badanie objęło 682 gminy (na 2479 w całym kraju), przeprowadzono je na przełomie pierwszego i drugiego półrocza.

Czytaj więcej w Money.pl
Co drugi Polak robi to regularnie. Dlatego, bo... Jeszcze dziesięć lat temu niespełna co piąty badany przynajmniej raz w tygodniu korzystał z sieci.
Te badania obnażają naszą niewiedzę Polacy niezbyt chętnie inwestują w akcje notowane na GPW, bo mylą hossę z bessą. Zobacz, co tak naprawdę wiemy o giełdzie.
wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)