Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Blokowanie reklam w internecie. Robi to co trzeci internauta w Polsce

8
Podziel się:

Z badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Cloud Technologies wynika, że nawet 7 mln użytkowników, czyli co trzeci internauta w Polsce (34,4 proc.), blokuje reklamę online.

Blokowanie reklam w internecie. Robi to co trzeci internauta w Polsce
(pixabay/ CC0 Public Domain)

Przed sieciowym marketingiem ucieka co trzeci internauta. W tej dziedzinie Polska jest światowym liderem - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Reklamowe inwestycje w internet rosną w dwucyfrowym tempie. Ale wraz z liczbą reklam w sieci nie zawsze idzie jakość. Bywa, że reklamy utrudniają korzystanie z serwisu. W efekcie coraz popularniejsze są u nas narzędzia do blokowania reklam.

Z badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Cloud Technologies wynika, że nawet 7 mln użytkowników, czyli co trzeci internauta w Polsce (34,4 proc.), blokuje reklamę online. Pod względem popularności wtyczek do blokowania cyfrowej reklamy zajmujemy pierwsze miejsce na świecie.

- Blokujemy reklamy, bo zakłócają nasz spokój, marnują nasz czas, irytują. Tu wychodzi też nasza powstańczo-konspiracyjna natura. Jedną z cech narodowych zawsze była zaradność, stąd nie dziwi, że stawiamy opór, kiedy ogranicza się naszą suwerenność pod względem tego, co oglądam - mówi Bartosz Sikora z firmy Havas Media.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(8)
adblokiem w r...
8 lat temu
reklama KRADNIE mój bardzo drogi TRANSFER DANYCH
dddd
8 lat temu
Prosimy o add-blocka dla smart-TV i blokowanie reklam w realtime (np. po logo stacji, które w czasie relamy znika)
epul
8 lat temu
Bo to jest nachalna mózgojebnia, problem jak pozbyć sie tego siwństwa z telewizji i radia
tha
8 lat temu
Mój mobilny internet nie jest w stanie funkcjonować bo reklamy uniemożliwiają otwieranie stron. Muszę zatem je blokować.
Robert
8 lat temu
Subtelne reklamy są do wytrzymania, Ale jak zwykle chodzi o kasę i najczęściej strony i portale idą na całość i wpuszczają reklamy irytujące, zasłaniające, trudne do wyłączenia. Więc jak się chce coś przeczytać to trzeba, albo zablokować albo nie wchodzić. Nie wiem co lepsze, czy blokowanie i odwiedzanie portali, czy ignorowanie ich. Dlaczego Polacy najwięcej blokują, bo polskie portale są wręcz upstrzone reklamami, a czasem mam wrażenie, że istnieją tylko dla reklam, a treści są dodatkiem. Na świecie reklamy są bardziej znośne, znacznie bardziej.