Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Budweiser chce mieć więcej odbiorców w USA

0
Podziel się:

Koncern piwowarski Anheuser-Busch InBev planuje zmianę napisów na puszkach piwa Budweiser podczas tegorocznego sezonu letniego w USA.

Budweiser chce mieć więcej odbiorców w USA

Firma chce odwołać się do uczuć patriotycznych Amerykanów i napis "Budweiser" na puszkach piwa zastąpi napisem "America".

Taką zmianę smakosze amerykańskiego Budweisera zobaczą od tego miesiąca aż do września.

To nie pierwszy raz gdy Anheuser-Busch InBev przeprojektowuje etykiety swoich produktów, aby pozyskać sympatię Amerykanów.

Wcześniej Ab-Inbev wykorzystał na swoich markowych produktach wizerunek Statui Wolności i amerykańską flagę w ramach letnich promocji swoich markowych piw.

Anheuser-Busch InBev, belgijsko-brazylijski koncern piwowarski, kontroluje niemal 25 proc. światowego rynku piwa.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)