Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Firmowe Ewolucje": rusza drugi sezon programu, który może zmienić los Twojej firmy

0
Podziel się:
"Firmowe Ewolucje": rusza drugi sezon programu, który może zmienić los Twojej firmy

Rozwiązanie problemów biznesowych, szansa na wyższą sprzedaż i rozwój. Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce – to ma na celu powstający z inicjatywy Banku Zachodniego WBK program "Firmowe ewolucje". W castingu, który trwa do końca maja, wybieranych jest 10 firm. Ich przemianę – pod okiem ekspertów – widzowie będą mogli oglądać na antenie TVP. Te firmy na oczach widzów przejdą "firmową ewolucję", która pomoże im wypłynąć na szerokie wody biznesu.

Jak wygląda program? Bohaterem jest przedsiębiorca, który ma już na koncie sukcesy, ale ma też w firmie jakiś problem. W każdym z 10 odcinków problemy konkretniej firmy analizują eksperci, najlepsi fachowcy w swoich branżach, zaproszeni do programu przez Bank Zachodni WBK. I doradzają wprowadzenie konkretnych zmian biznesowych. Każda z firm, która weźmie udział w programie, otrzyma biznesplan – efekt analizy ekspertów.

Na radach się nie kończy. Kilka tygodni po rekomendacjach prowadzący program wraca do firmy, sprawdza, jak idzie zmiana biznesu. Widzowie mogą zobaczyć, jak rozwija się biznes po wprowadzeniu w życie wskazówek ekspertów, jak z ewolucją poradził sobie właściciel, i jak na nowości zareagowali pracownicy.

Czy te rady działają? O tym jest przekonana jedna z uczestniczek I edycji –Katarzyna Surowiec z firmy Ogródek Dziadunia.

- Sama baza klientów, z którymi teraz współpracujemy, zwiększyła się po programie o co najmniej 60 nowych odbiorców. Są to mniejsze i większe zamówienia, ale wzrost sprzedaży jest mocno zauważalny. Dziś wysyłamy towar każdego dnia, a nie jak dawniej - raz czy dwa razy w miesiącu – mówi.

Jak szacuje, po zmianach, które zalecili eksperci programu Banku Zachodniego WBK, sprzedaż w firmie wzrosło około dziesięciokrotnie.

- Najważniejszą korzyścią była promocja. Dowiedziało się o nas bardzo dużo firm i konsumentów. Zmieniliśmy asortyment i wizerunek. Dopracowaliśmy kwestie marketingowe, m.in. grafikę, logo, etykiety. Utwierdzono nas w przekonaniu, że to co robimy jest dobre, choć niektóre rzeczy trzeba było poprawić. Wiedzieliśmy, że idziemy w dobrym kierunku i nie można odpuścić. Te Firmowe Ewolucje nie trwały długo, ale zmiany, które zaczęliśmy wprowadzać są zadaniem długoterminowym.

Czy Twojej firmie też przyda się taka zmiana? Do programu można się zgłosić na stronie www.firmoweewolucje.bzwbk.pl

_ Artykuł powstał przy współpracy z Bankiem Zachodnim WBK. _

_ _

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)