Na skróty
Money.plGospodarkaWiadomości gospodarczeKilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV
2007-03-21 19:27

Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV


Co najmniej kilkaset tysięcy osób dostało od początku marca od Poczty Polskiej zawiadomienia, że zalegają z opłatami abonamentowymi. Wśród nich są też osoby, którym z różnych przyczyn przysługuje zwolnienie z opłacania abonamentu radiowo- telewizyjnego, m.in. emeryci po 75. roku życia.

Jak wyjaśnił PAP Michał Dziewulski z biura prasowego Poczty Polskiej, upomnienia dla osób, którym przysługują zwolnienia z opłat abonamentowych, są efektem znowelizowanej w 2005 r. ustawy o radiofonii i telewizji.

Z opłacania abonamentu zwolnieni są bowiem m.in.: inwalidzi I grupy i osoby, które ukończyły 75 lat. Nowelizacja nałożyła jednak na te osoby obowiązek składania oświadczeń, że nie zamieszkują one we wspólnym gospodarstwie domowym z co najmniej dwiema osobami, które ukończyły 26. rok życia i nie podlegają zwolnieniu z opłacania abonamentu.


Zgodnie z ustawą, takie oświadczenia trzeba było złożyć do 16 grudnia 2005 r. Jak zapewnia Dziewulski, Poczta poinformowała o tym listownie wszystkich, których dotyczyło składanie oświadczeń. Nie wszyscy jednak takie oświadczenia złożyli, a co za tym idzie, przez cały 2006 r. aż do dziś mieli naliczany abonament. Miesięczna stawka opłat za radio i telewizor to 17 zł, zatem mnożąc to przez kilkanaście miesięcy, Poczta wzywa do zapłaty ok. 240 zł.

Dziewulski pytany dlaczego poczta nie informowała tych osób, kiedy ich zaległości były mniejsze, powiedział, że takie upomnienia były kierowane już wcześniej, ale nie przyniosły efektu. Dodał, że trwająca od marca akcja informowania o zaległych opłatach spowodowana jest weryfikacją bazy osób opłacających abonament, która wykazała, że wiele osób wciąż zaświadczeń nie złożyło.
Giełda na żywo

Dobre dane o PKB w Stanach. Giełdy odrobią straty?

Jesteśmy już po półmetku sesji i sytuacja wygląda coraz gorzej. Główne...



"Obecnie te osoby zgłaszają się do nas i składają oświadczenia, ale ich zaległość pozostaje. Poczta nie ma na to żadnego wpływu, jedyną drogą jest wniosek z prośbą o umorzenie do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji" - powiedział Dziewulski.

Przypomniał, że dłuższe zaleganie z opłatami za radio i telewizor może skutkować nawet skierowaniem przez Pocztę wniosku do właściwego urzędu skarbowego o wszczęcie postępowania egzekucyjnego.

"Moi rodzice nie dostali żadnego zawiadomienia, że muszą stawić się na poczcie i składać jakieś oświadczenia. Tu nie chodzi o pieniądze, ale o szacunek i traktowanie starszych ludzi" - powiedziała PAP Małgorzata Zembrzuska z Warszawy, której ponad 80- letni rodzice są jednymi z wezwanych przez Pocztę do zapłaty.

Zgodnie z ustawą oświadczeń nie muszą składać m.in. inwalidzi wojenni, wojskowi, kombatanci, będący inwalidami wojennymi, którzy również nie podlegają obowiązkowi abonamentowemu.
Tagi:telewizja, radio, abonament rtv
Pochwal się na swojej stronie,
że czytasz Money.pl
Czytam Money.pl

Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

bern / 78.31.89.* / 2011-03-28 13:37
Niedługo dla niektórych koniec z abonamentem TV.
Dz.U. z dnia 16 maja 2005r.
Art.2.1. punkt drugi:
"Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu, używa tego odbiornika."

Mając stary odbiornik TV (bez DVB-t) od 2013 roku nie odbierzemy na nim żadnego programu. Polska wyłączy sygnał analogowy. Z tunerami satelitarnymi i tunerami DVB-t dalej będzie telewizor działał, lecz już tylko jako monitor wyświetlający obraz podany z tunera. Sam telewizor nie będzie umożliwiał nam natychmiastowego odbiory programów.
Tak ja to rozumię.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

Telewidz / 83.27.214.* / 2010-05-28 11:07
Czuję się "wybrańcem" bo kiedyś dostałam książeczkę opłat rtv i teraz dostaję monity o zaległe opłaty.Nie płacę oczywiście bo co to za prawo które ściąga tylko od tych którym przypisano numerek,a reszta?To jest chore,albo wszyscy ,albo nikt,a ponieważ jest to niewykonalne znieść ten abonament bo i tak każdy prawie ma satelitę,A ileż można oglądać Janosika(fajny film)

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

michol76 / 83.31.192.* / 2010-02-28 19:39
Abonament RTV to nic innego jak abonament za POSIADANIE odbiornika TV i Radio. Skoro opłata ma być w formie abonamentu, to wg mnie bzdurą jest płacenie abonamentu za urządzenie do odbioru sygnału. Równie dobrze wprowadzić opłatę za telefon, tj posiadanie telefonu, czajnika, mikrofalówki, bla bla bla. Wg mnie dobrym rozwiązaniem zrobić opłatę JADNORAZOWĄ, za odbiorniki tv i radiowe i uiszczać ją w momencie kupna urządzenia. A jęsli już mamy trzymać się formy abonamentowej, to trzeba zmienić formułkę z POSIADANIA odbiornika RTV na Abonament za odbiór sygnału RTV, i żeby ściągalność była na poziomie blisko 100% od gospodarstwa domowego, to opłatę wprowadzić do rachunku za prąd, niewielką, ale ze 100 procentową ściągalnością. Nie ma prądu nie ma życia, nie ma oglądania. Proste i skuteczne. A technicznie myślę że do przeprowadzenia. Spółki energetyczne, byłyby dystrybutorem, podmiotem, odpowiedzialnym za ściągalność i nic więcej.
mel1 / 217.97.159.* / 2010-03-29 12:19
dlaczego nie rozdzielą tak zwanego abonamentu za radio i tv,za radio bardzo chętnie albowiem jest za co,za tv,pytam się za co pomijam fakt kto tym rządzi i wszelaką politykę doszukuje się powodu dla którego miałbym płacić za oglądanie .seriale i tak zwane programy rozrywkowe,przecież tego nawet skomentować się nie da,czy nasze społeczeństwo jest aż tak ..........o wartości społeczeństwa świadczy to co oglądają w tv i tylko żal

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

Partyzant / 217.98.25.* / 2010-02-27 13:30
Każdy pełnoletni obywatel powinie płacić abonament bezpośrednio na konto telewizji, jakieś 3zł miesięcznie, co daje ogromną sumę i jest to w interesie każdego Polaka żeby telewizja publicznie była telewizja rzetelną a nie korporacyjno polityczną. Do tego nie mogą pracować w telewizji ludzie partyjni i powiązani z rządem. Wydatki jak i wiele innych rzeczy powinny być jawne. Jest to pierwszy krok do tego żeby telewizja była choć trochę niezależna. Niestety to tylko marzenia ponieważ telewizja w demokracji działa podobnie jak w tyrani, jest po prostu narzędziem propagandy tylko że w demokracji musi korzystać z pewnych technik manipulacji informacją przeplatanymi reklamami i spotami. Kolorowo, bajecznie, rozrywkowo. Likwidacja abonamentu daje jeszcze gorsze skutki takie jak w USA gdzie wszystkie media nalezą do paru korporacji.

http://www.przeklej.pl/plik/chomsky-i-media-lektor-rar-0006re13968d

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

wróżka / 85.222.86.* / 2009-10-11 18:59
Jeśli pan Tusk i jego rząd nie zniosą tego bezprawnego haraczu pożegnają się z marzeniami i nie tylko.
alek123456 / 89.74.74.* / 2010-01-08 21:02
Przecież Tusk i S-ka chcieli zlikwidować abonament. To PiS i Kaczory przeciwstawiły się.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

bii / 195.34.209.* / 2009-03-26 20:48
proponuje żeby płaciły wszystkie tv kablowe i inne-poczta musi miec na pensje bo nie chce im sie pracowac??????????????

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

zszokowana / 86.63.119.* / 2009-03-18 22:48
Przecież to jest kompletna paranoja. Kogo , czy czego dotyczy ten abonament? Posiadania telewizora?????????????? Czy jest ktoś w dzisiejszych czasach kto go nie ma? Czepiają się tych co przestali płacić, a co z tymi co nigdy nie płacili??????Bo nie zarejestrowali. Ja też nie rejestrowałam. W tamtych czasach obligatoryjnie każdy dostawał książeczkę RTV i miał płacić. Płacę pieniądze za kablówkę. Telewizor kupiłam za własne pieniądze. Prąd też opłacam, abym mogła włączyć tv. To co jeszcze? przecież to jakaś bzdura. To nic innego jak podatek od niczego i to w dodatku dla wybranych. Jedni muszą zapłacić inni nie i jeszcze piszą ,że to ich nie dotyczy. A to dlaczego?????
Soprano9 / 79.204.165.* / 2009-07-05 22:21
Racja,racja! Niech kablówka ,za którą płacimy abonament odprowadza opłatę do KRRiT.Oni sobie kpiny urządzają!!

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

andowc / 83.30.104.* / 2009-03-14 22:32
Co łączy "Pocztę Polską" z "Krajową Radą Radiofonii i Telewizji" - powiedział Dziewulski.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

Śliwa / 213.227.68.* / 2009-03-14 22:23
Gówno prawda abonament jest niezgodny z konstytucją http://www.pmedia.pl/showludzie.php?wid=592 mogą mi skoczyć.
Snia / 77.115.155.* / 2010-01-08 20:10
też tak uwa zam pr zecierz nie mamy żadnej umowy zawartej z RTV,więc na jakiej zasadzie mamy płacić????????????

Telewizję publiczną należy zakodować i pobierać opłaty

uderzony / 83.4.109.* / 2009-03-11 17:02
za korzystanie. Nie płacisz - nie oglądasz. Ja oświadczam, że takiego abonamentu nie kupię.
NIEZADOWOLONY / 79.162.129.* / 2010-05-05 13:10
Popieram. Skoro ktoś ma polsat i ma tam 1 i 2 to niech polsat rozliczają a nie mnie . Przecierz płacę polsatowi to czemu mam płacic 2 razy skoro wszystkiego słucham z polsatu nawet radio. Moim zdaniem prawo w POLSCE JEST CHORE gdzie rządzi KORUPCJA.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

Rodak / 89.167.29.* / 2009-02-07 22:23
Jak prawnie zrezygnować z opłat? To już nie jest moja telewizja.Nie chcę dokładać do lisowskich poborów,do sztandarów politycznych typu Palikot i jemu POdobnym.To
nie może być moja telewizja,gdzie na jej antenie biskupi autorytet zawstydza ofiary stanu wojennego za prawo do odszkodowań a rozgrzesza wysokie pobory oprawców.
To nie może być moja telewizja w której pokazują ,że mój Prezydent zakłada przed Bogiem narycie głowy,chociaż przed moim się go zdejmuje.
alek123456 / 89.74.74.* / 2010-01-08 20:53
Formalnie wyrejestruj telewizor i radio
ByśX / 83.26.197.* / 2010-06-12 11:58
Formalnie można wyrejestrować RTV tylko, że może to być potraktowane jako poświadczenie nieprawdy, czyli mówiąc inaczej przestępstwo. Udowodnienie posiadania odbiorników nie jest raczej trudne.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

emeryt ignac / 83.22.163.* / 2008-12-30 23:00
A co tymi co nie zarejestrowało telewizorów i przez lata nie płacą abonamentu,ich szukajcie a nie męczcie starych i schorowanych ludzi.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

Zwolennik PO / 79.188.243.* / 2008-12-18 08:16
Oj Panie Tusk chyba pogrążysz platformę w przyszłych wyborach za to że nic nie zrobiłeś z tym haraczem.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

janek kowalski / 212.160.172.* / 2008-12-05 13:27
skooro Poczta Polska zajmuje się sprawani abonamebntu i rejestrowaniem odbiorników, to powinniśmy zanosić stare i zepsute na pocztę i niech je poczta utylizuje!
mocher z po / 195.78.236.* / 2009-08-22 21:35
Tak i serwis rtv niech otworzą w tych okienkach co nigdy nikogo nie ma

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

eee / 195.117.198.* / 2008-10-02 14:39
ABONAMENT RTV kto to wymyślił bo chyba jakiś idiota który sam sobie niech płaci!!!

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

WAE / 77.113.71.* / 2008-04-23 21:22
Czy emeryci i renciści mają płacić horendalne wynagrodzenia i odprawy pracownikom tv, czy jest to sprawiedliwe i moralne? Emerytom brakuje na leki, a prezes tv lekką ręką rozdaje to 400tys. odprawy, to wynagrodzenie 60tys.itp.
EMR67 / 83.28.191.* / 2010-01-03 09:03


Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu

JA WOLĘ PŁACIĆ NA FUNDACJĘ 200PLN W ROKU NA KOTKI I PIESKI BEZ ODPISU W PIT.WYNAGRODZENIE W TV USTALIĆ 1275PLN
PLOT / 212.160.172.* / 2008-06-03 14:41
Pisali Wielcy telewizji, kina i nauki
Nie likwidujcie abonamentu !!!
A Bóg zapytał Emerytów :
Czy to przywilej biedy - utrzymanie sztuki ?

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

kulomiot / 206.19.210.* / 2008-03-19 16:41
toż to paranoja, płace C+ bo ją oglądam, niech TVP sobie od nich mój abonament pobiera a nie każe płacić haracz za to że mam TV, to co to jest ten abonament niekończący się podatek za to że mam TV, śmiech na sali. Panie Tusk jak najszybciej zniesć ten haracz. jak chcą abonament to niech sobie platworme swoja załóża i dekodery sprzedają zobaczymy ilu będzie chetnych.
Snia / 77.115.155.* / 2010-01-08 20:19
Zepter też powinien wprowadzić abonament, bo gotuję w ich garnkach(???????????????).
znerwicowana / 95.41.31.* / 2009-03-19 20:32
czuję się już lepiej , bo widzę , że ktoś myśli dokładnie tak samo jak ja. ZAKODUJCIE SOBIE TĄ SWOJĄ TVP PUBLICZNĄ !!!

buuuuuuhahaha

inwalida wojskowy / 83.24.118.* / 2008-03-03 14:15
To niesprawiedliwe, ja nic nie dostałem, a tak lubię dostawać pocztę

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

gall anonim / 83.9.38.* / 2008-02-09 10:29
Nie mogę zrozumieć jak państwo może kazać mi płacić ten durny haracz za posiadanie sprzętu cos tu jest nie tak.
po i pis do wora i do rzeki / 195.78.236.* / 2009-08-22 21:41
To nie państwo, Państwo to my wszyscy, to ten durny rząd z panem Donaldem który ostatnio szukał inspiracji w Katarze
Paweł122 / 87.105.145.* / 2009-11-18 19:22
jesteś niedoinformowany, ponieważ Tusk dązył do zniesienia tego haraczu jakim jest abonament, ale to opozycja wraz z Prezydentem i RPO zablokowała projekt nowej ustawy medialnej.

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

szary polak / 83.4.92.* / 2007-11-12 22:24
Nigdy nie zapłacę abonamentu, ponieważ ja jestem biedny a oni zarabiają krocie i marnują pieniądze - przyznają sobie "horrendalnie wysokie" odprawy, które dostali ostatnio pracownicy TVP. Zabiję każdego, kto przyjdzie do mnie po abonament RTV.
maja212 / 83.15.6.* / 2008-11-02 16:18
świeta racja, ja mam gdzieś publiczną telewizję i jej pseudowartościowe programy, moga sobie reklamami przerywac co pięć minut program (tak straszyli) ja i tak oglądam tylko polsat i tvn. Mam dośc katolickich programów, gadających głów i nie mam ochoty dopłacać do transmisji mszy, do pensji niby gwiazd prezenterów. Niech zadecyduje widz, wprowadzić dekodery, a nie uszczęśliwiać ludzi na siłę czymś co ma być wartościowe, a nie jest (taniec na lodzie TV2 itp.).
skneruszi / 77.223.200.* / 2007-11-22 17:32
Calkowicie podzielam twuj poglad AAAbonament jesto wymysl komuny jak wtedy byly tylko 2 programy i rtv zyla wtedy faktyczni zabonamentu a teraz nietylko ze jest dziadostwo programowe ogrom reklam to jeszcze trzeba imn zato placic jak tak strasznie chca to niech sobie zakoduja te swoje kanaly Ciekawe jaka bedzie ogladalnosc Dlaczego Polsat tvn itp stacje nie wyciagaja reki po abonament i jakos prosperuja sknerus
cekus / 77.253.133.* / 2008-12-29 10:39
Niech mi ktoś napisze jeśli nie mam podpisanej umowy to jakim prawem mam płacić haracz za coś czego nie robię??? Jak wygląda sprawa prawna w dzisiejszym czasie sprawa płacenia abonamentu bez podpisania jakiejkolwiek umowy czy jeśli w domu stoi takie urządzenie jak telewizor to już trzeba za niego płacić gdzie to jest napisane? niech sobie h... z tvp pensje obniżą to im wystarczy a nie byle jaki redaktorek po 100.000.zarabia
ola9999 / 87.105.145.* / 2009-11-18 18:59
No ,niestety obpowiązuje ustawa.....i to wszystkich obywateli, którą zatwierdzili parlamentarzyści, których z kolei wybralismy sami.
szrab / 77.253.163.* / 2008-01-04 20:15
Skąd ta komuna wzięła się np. w Irlandii, gdzie placi się abonament rtv od każdego gospodarstwa domowego i to spory.
yao / 213.158.196.* / 2008-11-07 21:14
Bo wczesniej nikt nie widzial dobrego sposobu na finansowanie telewizji. Komercyjna telewizja z reklamami przyszla z zachodu o wiele pozniej niz TV publiczna stad abonament. PROSTE ?? a teraz placisz abonament i jeszcze chlopaki z TVP zarabaija na reklamach, cale 30 sekund to okolo 40 000 pln w zaleznosci od pory dnia i czasu ogladalnosci

Re: Kilkaset tysięcy osób wezwane do zapłaty abonamentu RTV

teresas / 83.12.130.* / 2007-11-08 19:48
Tych co płacą to się upomina ale ci co nie rejestrują to wolna amerykanka atych to jest najeięcej Sama nie wiem czy dobrze robię płacąc .moim zdaniem płacą wszyscy albo nikt Latem to i tak same powtórki więc za co tu płacić.'

Re: Kilkaset tysięcy osób zalega z abonamentem RTV

GB1 / 83.25.87.* / 2007-03-22 12:59
Jak zwykle bajzel! Ale to w kraju nad Wisłą, niestety, norma. Czas znieść ten bzdurny haracz.
komuch / 83.18.131.* / 2007-03-22 20:28
dolaczcie abonament do oplaty za wywozke np szamba
szposzcz. / 83.22.51.* / 2007-05-09 21:18
No ale to nam powinni wtedy płacić za wchłanianie tego szamba... Tzn. wam, bo ja zbyt wrażliwy jestem :D
pan tadeusz / 87.99.100.* / 2008-03-01 11:56
nooooooooo
wswk / 82.146.245.* / 2008-12-31 19:01
każdy wykształcony człowiek wie, ze nie ma żadnych podstaw prawnych dot. konieczności płacenia abonamentu rtv, każdy powinien się tego domyśleć, skoro kablówki płacą kase KRRiTV, a chamsko wykorzystywany abonent płaci kablówce. Abonament rtv w dzisiejszych czasach to fikcja, ale wiadomo, ze nie dowiesz się tego od pracownika rtv, który dzięki wykorzystywanym ludziom ma pracę i pensje. Osoby, które nigdy się nie zarejestrowały - nigdy nie dostaną wezwania o zapłatę, bo ich nie ma wogóle w ewidencji komputerowej. Ci ludzie nie istnieją. A ci którzy jeszcze naiwnie płacą to radzę wyrejestrowanie odbiorników rtv w urzędzie pocztowym. Zaprzestanie płacenia bez wyrejestrowania, skutkować będzie ciągłym przysyłaniem pism informujących o zaległościach. A po co dodatkowe nerwy. Zresztą zaległości są i tak sukcesywnie umarzane bez wiedzy abonenta, licząc od tych bardzo odległych lat. Więc zadajcie sobie pytanie czy nadal chcecie być wykorzystywani? A ci co śmieją się wam prosto w twarz, że płacicie, mają rację.
naiwny / 83.29.253.* / 2009-05-30 20:28
popieram to ja też znam takich co nie wpłacili ani grosza i się śmieją z naszej głupoty !!!!!!
aksana / 87.206.231.* / 2009-02-10 11:18
zaległości nie sa umarzane, bo jak zapłaciłam abonament 8 dni po terminie ,to po trzech latach przysłali mi wiadomość ze mam zapłacić odsetki w wysokości 25 groszy
mdkmmm / 87.207.147.* / 2009-01-04 13:01
Nie głosujcie na Tuska , nieźle nabił nas w butelkę, już wolę PIS niż tą zakłamaną "po". Polecicie downy za te bezprawne ściąganie od ludzi pieniędzy...

Nigdy już na tę po...... partię nie będe głosować, złodzieje napewno dostali łapówkę za nieznoszenie abonamentu.
ps Tusk jest rodowitym żydem to nie ściema. A wiadomo każdy żyd to pazera. Po czyjej stronie to coś stoi bo napewno nie po stronie ludzi. Po czymś takim ta partia powinna zostać rozwiązana bo to jest zwykłe okradanie ludzi.
polakpijak / 79.162.20.* / 2009-06-10 14:18
a kazdy polak to pijak i złodziej :)
walciesie / 84.40.235.* / 2009-02-19 00:58
NIE BĘDĘ PŁACIŁ ZA TO, ŻE TV DOSTARCZA MI REKLAMY, KTÓRYCH NIE ZAMAWIAŁEM, A KTÓRE ZAJMUJĄ 1/3 CZASU ANTENOWEGO. NIE BĘDĘ PŁACIŁA ZA TV NOCĄ. NIE BĘDĘ PŁACIŁ ZA TV, KTÓREJ NIE OGLĄDAM BO NIE MA MNIE W DOMU - PRACUJĘ. JEŚLI OGLĄDAM TV TO 1/2 GODZ DZIENNIE - WIADOMOŚCI. TELEWIZOR KUPIŁEM ZA WŁASNE PIENIĄDZE - NIKT MI GO NIE DAŁ W PREZENCIE. PŁACĘ PODATKI. PŁACĘ TEŻ UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE, EMERYTALNE ITP KTÓRYM TO KWITEM MOGĘ SOBIE TYLKO TYŁEK PODETRZEĆ. JA NIE WIEM KTO ZASIADA W TYM PARLAMENCIE ALE CORAZ WIĘKSZE MAM PRZEKONANIIE O TYM, ŻE NIE LUDZIE.
OK, PÓJDŹMY NA UKŁAD - ZAPŁACĘ ZA TV ALE INTERNET ZA DARMO!
Stary malkontent / 193.34.0.* / 2010-08-29 11:51
Kochani,
I co z tego, że w waszych komentarzach jest wiele żali i uzasadnionych argumentów? GROCH O ŚCIANĘ!
To nie abonament, to jest podatek od posiadania odbiorników rtv! (Tak powiedział kiedyś pewien "oficjel" właśnie w TV).
Ja mam cyfrówkę i płatne pakiety; przynajmniej nie muszę oglądać bzdurnych reklam i bajdurzących gęb tzw. polityków, więc dlaczego mam płacić za to, czego nie chcę? Ślepą kiszkę można wyciąć a tego
cholerstwa w żaden sposób nie można się pozbyć a spróbujcie się
wyrejestrować, bez świadectwa szczepienia nie da rady.
Komunistyczne przepisy mocno się trzymają!
zmeczony / 77.253.124.* / 2009-06-01 13:38
Gwiazdy tancza na lodzie, pelno scen przemocy, reklam slabych! Oni powinni doplacac za ogladanie tego szajsu, bo to uszczerbku na zdrowiu mozna dostac po tej papce!
Z kosciola sie nie wypisuje bo sie tam sam nie zapisywalem i nie chodze! Abonamentu zadnego na siebie nie bralem i placic za to nie bede! nie ma tam rezeczy ktore mnie interesuja tylko nachalne prostactwo! A kysz mi z mediami z domu i z zycia!
Najpopularniejsze