Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowy porządek w reklamie. Forum IAB 2017

1
Podziel się:

W czasach, kiedy cyfrowy świat staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Jak w tej sytuacji radzić sobie w zmieniającym się, wirtualnym świecie

Nowy porządek w reklamie. Forum IAB 2017

W czasach, kiedy cyfrowy świat staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Jak w tej sytuacji radzić sobie w zmieniającym się, wirtualnym świecie

Na Youtubie najchętniej oglądane reklamy trwają po 20 minut, a serca ludzi podbił 3-minutowy, emocjonalny film z Polski opowiadający historię o emigrantach.

Wybory w USA pokazały, że łamanie schematów, dostosowywanie narracji do nastrojów społecznych, a także technologia bacznie śledząca każdy krok w przestrzeni digital może przynieść sukces, którego niewielu się spodziewało.

W czasach permanentnego napięcia i zmiany, zarówno w lokalnej, jak i globalnej skali, zmienia się to, jak żyjemy. Zmienia się komunikacja. Zmienia się konsument.

Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie

O tym jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Warszawie. Będą rozmawiać o trendach i innowacjach w komunikacji marketingowej, sposobach budowania silnych marek, a także roli internetu w rozwoju firm. Wśród tematów znajdzie się sztuczna inteligencja, konkurencja i konkurencyjność rynku, zmieniające się zwyczaje konsumentów. Program ułożony jest w trzy bloki: konsument, komunikacja, organizacja.

Kto na Forum?

Wśród prelegentów znajdą się eksperci branży zajmujący się zarządzaniem, marketingiem, badaniami. To dziennikarze i wykładowcy. Prezesi, stratedzy i dyrektorzy kreatywni, którzy mogą pochwalić się sukcesami i podzielić doświadczeniem.

  • Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica, amerykańskiej firmy analitycznej specjalizującej się w wykorzystywaniu mikrotargetowania behawioralnego w kampaniach politycznych i komercyjnych opowie o kulisach kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa, przy której pracował.
  • Jason Jercinovic - Global Head of Marketing Innovation agencji Havas, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie technologii, reklamy i marketingu, omówi korzyści wynikające ze stosowania sztucznej inteligencji, a także konsekwencjach niewłaściwego jej wykorzystywania.
  • O analizie zachowań i rozumieniu intencji konsumentów szukających informacji w sieci będzie mówił Michael Kahn - Global CEO Performics & Performance Practice Lead Publicis Media.
  • Bill Eckstrom założyciel EcSell Institute, organizacji badawczej, która pomaga firmom w podnoszeniu efektywności, przedstawi wpływ liderów na efektywność zespołów i rozwój przedsiębiorstw.

Wśród rodzimych prelegentów znajdą się m.in.: Alicja Cybulska - dyrektor strategii w Havas Media Group, pomysłodawca Havas Story Plantation; Olgierd Cygan - wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital CE; Bartek Gołębiowski - założyciel i dyrektor kreacji oraz strategii agencji GONG; Anna Gruszka - Chief Digital Officer IPG MEDIABRANDS (Universal McCann, Initiative, U2, BPN, MB Social, MB Studios), CEO agencji Reprisemedia; Julia Izmałkowa - psycholog, założycielka i CEO IZMAŁKOWA, pierwszej w Europie agencji badawczej specjalizującej się w wykorzystywaniu psychologii kłamstwa i etnografii dla marketingu i biznesu; Robert Kozielski - wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego, Fulbright Scholar, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN; Piotr Pietrzak - Chief Technology Officer, IBM Poland and Baltics; Bartek Sikora - Digital Business Development Director w Havas Media Group; Jan Zając - prezes Sotrendera, adiunkt na Wydziale Psychologii UW.

Tradycją Forum IAB jest zapraszanie inspirujących osobowości, przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży punkt widzenia.

W tym roku będzie to Martyna Wojciechowska, która będzie opowiadała nie o reklamie ani o chodzących botach, ale o pokonywaniu własnych ograniczeń.

Dopełnieniem autorskich prelekcji będzie debata Gra o tron: marketing i konsulting. Będzie dotyczyła coraz wyraźniejszego zjawiska poszerzania zakresu usług firm konsultingowych o działania przynależne do tej pory grupom komunikacyjnym, które nie chcą oddać pola i świadczą usługi konsultingowe.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ.

Materiał przygotowany we współpracy z partnerem

wiadomości
gospodarka
najważniejsze
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
Bobo
7 lat temu
Wymioty mnie biora jak widze te reklamy zaraz przelaczam na inny kanal