Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu": Irański rynek - wysoka poprzeczka

0
Podziel się:

Po otwarciu irańskiego rynku jeździ tam misja za misją. Warto nawiązać szersze kontakty z tym krajem, ale to ciężki kawałek chleba - pisze "Puls Biznesu".

Teheran
Teheran (ninara/flickr (CC BY 2.0))

Po zniesieniu sankcji międzynarodowych wobec Iranu, polski biznes próbuje aktywnie wykorzystać szansę na zaistnienie na nowym polu. Tym bardziej, że tego biznesu nie ma tam za wiele - pisze gazeta.

- Bardzo trudno znaleźć polską firmę, która już współpracuje z Iranem, bo my dopiero zaczynamy - mówi Jacek Sosnowski, prezes Polsko-Irańskiej Rady Biznesu, który wrócił niedawno z misji do Teheranu.

- Tam wszystko odbywa się dzięki odpowiednim kontaktom. A te trzeba nawiązywać umiejętnie. Irańczycy nie lubią od razu przechodzić do rzeczy, najpierw trzeba się dobrze poznać, a dopiero potem rozmawiać o konkretach - tłumaczy w dalszej części rozmowy.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)