Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Seniorzy żyłą złota dla Apple. Kupują najwięcej produktów firmy!

0
Podziel się:

Mężczyźni w wieku 65 lat i starsi kupują więcej gadżetów Apple niż jakakolwiek grupa demograficzna w USA - wynika z badania firmy Slice Inteligence, analizującej transakcje handlowe w internecie.

Seniorzy żyłą złota dla Apple. Kupują najwięcej produktów firmy!
(faungg's photo/Flickr (CC BY-ND 2.0))

W 2014 r. statystyczny mężczyzna w wieku 65 lat i więcej wydał na internetowe zakupy produktów firmy Apple 976 USD, wyprzedzając przedstawicieli pozostałych grup demograficznych.

Zdaniem analityków Slice Intelligence, tak duże zainteresowanie "i-gadżetami" w tej grupie może wynikać z faktu, że seniorzy dopiero niedawno zaczęli oswajać się z nowymi technologiami. Inne wytłumaczenie zakłada, że klienci Apple w wieku 65+ kupują produkty tej firmy z myślą o tym, by podarować je dzieciom lub wnukom.

Pod względem wysokości wydatków na produkty Apple tuż za seniorami plasują się mężczyźni w wieku 45-54 lata. W 2014 r. statystyczny przedstawiciel tej grupy wydał na gadżety produkowane przez koncern z Cupertino 956 dolarów.

Spośród wszystkich grup demograficznych, najmniej zainteresowane produktami Apple są kobiety w wieku 25-34 lata, które w ubiegłym roku wydały na te gadżety średnio 562 dolarów.

Zobacz także: Chiński smok podgryza Apple

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)