Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Ogórek
Sebastian Ogórek
|

Spadek cen a wysokość marży. Ile sieci handlowe zarabiają na produktach?

0
Podziel się:

- W tej chwili mamy dekoniunkturę na rynku mleka i ceny spadły w ubiegłym roku o prawie 20 proc. – mówił w programie #dziejesienazywo Radosław Iwański z Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. – W tym czasie ceny dostaw produktów dostarczanych do sieci spadły o 9 proc., a ceny na półkach sklepowych, czyli to co interesuje konsumenta spadły tylko o 3 proc.

Spadek cen a wysokość marży. Ile sieci handlowe zarabiają na produktach?
(Igor Bukhlin)

- W tej chwili mamy dekoniunkturę na rynku mleka i ceny spadły w ubiegłym roku o prawie 20 proc. – mówił w programie #dziejesienazywo Radosław Iwański z Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. – W tym czasie ceny dostaw produktów dostarczanych do sieci spadły o 9 proc., a ceny na półkach sklepowych, czyli to, co interesuje konsumenta, spadły tylko o 3 proc.

- Te twarde liczby pokazują, jaka jest nierównowaga w łańcuchu żywnościowym. Na dekoniunkturze na rynku najbardziej zarabiają ci, którzy handlują produktami – mówił Radosław Iwański.

- Ten medal ma dwie strony i oczywiście podmioty, które sprzedają produkty do sieci handlowych, powinny się również w jakiś sposób organizować i próbować przeciwstawiać się monopolowi – dodał gość w programie #dziejesienazywo.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)