Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UOKiK krytycznie o firmach telekomunikacyjnych

0
Podziel się:

Wszystkim firmom można zarzucić działanie na szkodę klientów.

UOKiK krytycznie o firmach telekomunikacyjnych
(PAP/UOKiK)

U wszystkich sprawdzonych operatorów telekomunikacyjnych stwierdzono nieprawidłowości działające na szkodę klientów. Takie wyniki przynosi raport z kontroli, którą Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadził wśród 9 alternatywnych usługodawców.

Prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich Grażyna Rokicka tłumaczy, że lista zarzutów klientów wobec operatorów jest długa.

POSŁUCHAJ GRAŻYNY ROKICKIEJ:

Prezes UOKiKu Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel podkreśla, że po kontroli część spośród operatorów zdecydowała się na zmianę niekorzystnych dla konsumentów zapisów.

POSŁUCHAJ PREZES UOKiK-U:

Łukasz Wroński z UOKiKu zwraca uwagę na nieprawidłowości związane z dostępem do internetu. Zdarzało się, że jakość tych usług odbiegała od określonych w umowie, a operatorzy nie informowali o tym klientów.

POSŁUCHAJ ŁUKASZA WROŃSKIEGO:

Skargi na poziom usług telekomunikacyjnych to druga największa grupa zażaleń składanych przez konsumentów. Około 7 procent skarg dotyczy właśnie działalności firm z tej branży. Więcej zażaleń dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej.

ZOBACZ TAKŻE:

wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)