To jeden z ciekawszych eksponatów muzeum porażek. Dziś trudno sobie nawet wyobrazić, że w latach 80. ubiegłego wieku gigant rynku środków czystości i kosmetyków zdecydował się na... produkcję mrożonek.

W gronie dań mrożonych firmowanych przez Colgate znalazła się m.in. lasagne. Koncern oczywiście zalecał po posiłku zadbanie o odpowiednią higienę jamy ustnej przez szczotkowanie zębów pastą tej samej marki. To się nie mogło udać.

Właśnie takie przykłady porażek inspirują dr. Samuela Westa, twórcę Museum of Failure.

- 80-90 proc. innowacji w firmach kończy się fiaskiem. Firmy nigdy o nich nie wspominają, chwaląc się tylko sukcesami, a szkoda, bo nauka na błędach jest niezwykle ważna w każdej organizacji - mówi WP money dr. Samuel West, który przez stworzenie Museum of Failure postanowił skłonić biznes do nowego spojrzenia na porażki. Obecnie w zasobach muzeum znajduje się już ponad 60 eksponatów.

Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie
Codina
2017-05-05 18:34

Sytuację wykorzystali konkurenci: Canon, Sony, Nikon, Samsung, Panasonic, którzy opanowali cyfrowy rynek, a Kodak... ogłosił w 2012 r. upadłość.
Pani redaktor: W 2012 Kodak złożył wniosek o ochronę przed upadłością, zamierzając przeprowadzić restrukturyzację. Przedsiębiorstwo zdołało jednak spłacić swoje zaległe długi i zlikwidować zbędne koszty (jak opieka zdrowotna dla emerytowanych pracowników) i w 2013 ogłosiła, że zagrożenie bankructwem minęło a Kodak funkcjonuje dalej........
ziutek
2017-05-04 16:26
Wielka szkoda. Harley Hot Road to był jeden z najładniejszych męskich zapachów: egzotyczny, nietypowy i subtelny.
Raz dwa trzy
2017-05-04 15:14
Super Wiem już dlaczego unia e daje kasę na innowacje... Bo jest to mało wydajna praca a pieniądze stracone. Wg powyższego artykułu to 80-90 % nie wychodzi
Pokaż wszystkie komentarze (24)