Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Ogórek
Sebastian Ogórek
|

Szefowa Discovery Networks: Telewizja jest gościem w salonie

6
Podziel się:

To najważniejsza Polka na świecie w branży mediowej. Katarzyna Kieli zarządza Discovery Networks w 109 krajach na trzech kontynentach. - Żyjemy w erze wideo - deklaruje w rozmowie money.pl.

Szefowa Discovery Networks: Telewizja jest gościem w salonie
(WP/money.pl)

To najważniejsza Polka na świecie w branży mediowej. Katarzyna Kieli zarządza Discovery Networks w 109 krajach na trzech kontynentach. - Żyjemy w erze wideo - deklaruje w rozmowie money.pl. Uważa, że internet nie jest dla niej konkurencją a zwiększa jedynie możliwość dotarcia do konsumenta.

Kieli przyznaje, że nie była jeszcze we wszystkich krajach, którymi zarządza. Stwierdza, że każdy region jest zróżnicowany pod względem kulturowym i biznesowym.

- To co pomaga w zarządzaniu międzynarodowym to elastyczność. Moim zdaniem jednym z najważniejszych elementów jest respekt do innej kultury, innego spojrzenia, innego sposobu myślenia - mówi szefowa Discovery Networks.

Przyznaje, że choć firma działa globalnie, to na poszczególnych rynkach szefami są osoby wywodzące się z danego regionu.

- Telewizja jest tym specyficznym medium, które jest gościem w salonie, pokoju czy w kuchni. W tym domu w Bukareszcie czy w Afryce powiedzmy w Nairobi. To jest zupełnie co innego niż wyjście do kina. Ten gość musi mieć coś, co jest mi bliższe, cieplejsze, mówi moim językiem nie tylko w sensie tłumaczenia - tłumaczy Kieli.

Odnosząc się do kwestii multiscreeningu, czyli korzystania z kilku mediów na raz, stwierdza, że jej zdaniem nie żyjemy obecnie w erze internetu, a po prostu wideo.

- Poprzez nie się uczymy w szkołach. Największa konsumpcja kontentu w internecie to jest wideo. I to jest najszybciej rosnący segment - mówi szefowa Discovery.

Jej zdaniem najważniejszy pozostaje sam produkt z prawdziwymi ludźmi i historiami, bo to chcą oglądać konsumenci.

- Discovery pokazuje prawdziwe osoby w rzeczywistych sytuacjach. Co dostaje najwięcej klików? Osoby, które są najbardziej wiarygodne w internecie - stwierdza.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(6)
yurit
8 lat temu
za chwilę w TV będą tylko reklamy,których nikt nie będzie oglądał bo zwyczajnie nikt nie włączy telewizora.Własnie zdałam sobie sprawę,że mój TV jest mi właściwie zbędny.
Lizir
8 lat temu
Ta pani decyduje o tym, co tiwi będzie nadawała, a o tym co obejrzy widz decyduje on sam za pomocą pilota. Niestety używa go coraz rzadziej, bo w tiwi jest szit.
pawel
8 lat temu
telewizja to przeżytek...internet to je ono!
dx12
8 lat temu
niech pani wyemituje program z serii katastrof lotniczych jako kontre do propagandy Anodiny i Milera.. uzywajac badan niezaleznych ekspertow zespolu parlamentarnego
rumburak
8 lat temu
z 15 lat temu na discovery leciały ciekawe programy. Teraz nie da się tego oglądać, sam reality shit, plus 3 reklamy podczas 45 minetowego programu.