Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Bartłomiej Dwornik
|

Anna Jakubowski, dyrektor Coca-Cola Poland dla money.pl o zakazie sprzedaży napojów w szkołach i roli polskiego rynku

0
Podziel się:

- Zakaz sprzedaży gazowanych napojów w szkołach nie będzie miał wpływu na naszą działalność - zapewnia Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca Cola Poland Services. Jak podkreśla, koncern już od dłuższego czasu sam zdecydował, że nie będzie oferował swoich produktów w takich punktach.

Anna Jakubowski, dyrektor Coca-Cola Poland dla money.pl o zakazie sprzedaży napojów w szkołach i roli polskiego rynku
(money.pl)

- Zakaz sprzedaży gazowanych napojów w szkołach nie będzie miał wpływu na naszą działalność - zapewnia Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca Cola Poland Services. Jak podkreśla, koncern już od dłuższego czasu sam zdecydował, że nie będzie oferował swoich produktów w takich punktach.

Szefowa polskiej Coca-Coli zapewnia także, że jej firma nie kieruje i nie będzie kierować przekazu marketingowego do dzieci poniżej 12 roku życia.

Anna Jakubowski w rozmowie z money.pl przekonuje również, że Polacy, choć chętnie piją słodkie napoje gazowane, to jednak czynią to z umiarem: - Ponad 50 proc. rynku napojów bezalkoholowych w naszym kraju to woda. Napoje gazowane to 30 proc.

Polska - jak podkreśla - jest jednym z 30 najważniejszych dla koncernu rynków na świecie. Jak policzyli analitycy firmy Nielsen, w ubiegłym roku na napoje bezalkoholowe wydaliśmy prawie 12,5 miliarda złotych. W tym na same napoje gazowane prawie 3,9 miliarda.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)