Towarzystwa ubezpieczeń
CONCORDIA
Pełna nazwa CONCORDIA POLSKA TUW
Adres ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań
WWW http://concordiaubezpieczenia.pl/
Telefon (+48) 61 85 84 800
Fax (+48) 61 85 84 801
Opis Concordia Ubezpieczenia obecna jest na polskim rynku od 1997 roku. W tym czasie zdobyliśmy zaufanie wielu Klientów i Partnerów, rozwinęliśmy sieć sprzedaży, nawiązaliśmy współpracę z ponad 450 Bankami. Obecnie posiadamy 10 Oddziałów, prawie 40 Przedstawicielstw i Agencji Generalnych oraz współpracujemy z 2000 Pośrednikami w całej Polsce.
Na rynku wyróżnia nas solidna likwidacja szkód i produkty ubezpieczeniowe dostosowane do potrzeb naszych Klientów. Coraz częściej sięgamy po nowe rozwiązania technologiczne, takie jak System Obsługi Sprzedaży Rubinet, który pozwala naszym Pośrednikom na szybką i sprawną obsługę Klientów. Konkurujemy jakością tworząc przyjazne i unikalne na tle rynku oferty dla Klientów indywidualnych, Przedsiębiorców i Rolników - mieszkańców miast, średnich i małych miejscowości.

Potwierdzeniem zaufania Klientów, wysokiej jakości produktów i usług jest przyznanie Concordia Ubezpieczenia licznych nagród i certyfikatów, m.in. za pakiet ubezpieczeń dla rolnictwa – „Concordia Agro” certyfikatu jakości „Najlepsze w Polsce” w Konsumenckim Konkursie Jakości. Potencjał w zakresie jakości likwidacji szkód dostrzegła w 2010 roku Gazeta Bankowa i przyznała Concordia IV miejsce w rankingu Firm Ubezpieczeniowych, a rok 2011 przyniósł nagrodę w konkursie Najwyższa Jakość QI dla ubezpieczenia „Życie Plus” premiującego profilaktykę zdrowotną.
Concordia Ubezpieczenia tworzą Concordia Polska TUW specjalizujące się w ubezpieczeniach majątkowych oraz WTUŻiR Concordia Capital S.A., które w swojej ofercie posiada ubezpieczenia na życie.
O solidności w biznesie świadczą dane dotyczące reklamacji i likwidacji szkód. W 2010 roku z 30 236 zlikwidowanych szkód w obu spółkach, jedynie 17 Klientów złożyło skargę do Rzecznika Ubezpieczonych: 14 skarg dotyczyło szkód majątkowych, co stanowiło 0,13% ogólnej liczby skarg zgłoszonych do Rzecznika Ubezpieczonych, a 3 dotyczyły ubezpieczeń na życie (0,18%).
Na progu 2011 roku Concordia zmieniła logotyp, który stał się jeszcze lepszą ilustracją cech, które nas charakteryzują: solidności, stabilności i nowoczesności. Zmieniliśmy nazwę marketingową, aby była krótsza i łatwiejsza do zapamiętania. Nie zmieniliśmy hasła oddającego ducha naszej działalności, które teraz brzmi jeszcze pełniej: Concordia Ubezpieczenia. Solidne Ubezpieczenia.