PROTEKTOR > LZPS Protektor SA (PRT) - Ogólne informacje o spółce > Spółki GPW > Giełda
(...) z obszaru Unii Europejskiej, ale także Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Portfolio produktów zawiera również modele dedykowane do klientów niszowych, jak np. obuwie dla młodzieży czy obuwie dla myśliwych (...)2014-12-02Miody pitne pozostają alkoholem niszowym
(...) z raportu "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG Polska. Choć miody pitne należą do napojów alkoholowych najsilniej osadzonych w polskiej tradycji, pozostają produktem ściśle (...)2017-04-06Wielton chce konsolidować rynek, analizuje listę celów ewentualnych akwizycji
(...) Golec. "Jest mnóstwo ciekawych firm [do ewentualnego nabycia]. Takich, które mają produkty niszowe, są często na rynku oligopolu, czyli są 2-3 firmy, które produkują dany produkt. Jesteśmy na etapie (...)GALERIA: Kości do gier RPG od Q-workshop
2014-06-30Na rynku wędlin dominuje strategia naśladownictwa i kopiowania
(...) wyrobów niszowych czy też innowacyjnych trudno będzie zarobić.- Czy mimo tego na rynku wędlin pojawiają się nowe nisze?- Polacy są dość konserwatywnymi konsumentami, wolą kupować znane i sprawdzone produkty (...)2016-09-30Marka Urzędowski rozpoczęła sprzedaż swoich produktów w RPA
(...) Za pośrednictwem firmy Stegu Afryka, marka Urzędowski rozpoczęła sprzedaż swoich produktów na terenie RPA, poinformowała firma BMK Europe, do której należy marka. "Eksport jest dla nas coraz (...)2014-06-25Broadliner vs. ,,narrowliner", czyli małe bywa piękne
(...) marże w mgnieniu oka. Z drugiej strony mamy produkty niszowe, wymagające dużej wiedzy eksperckiej lub sprzedaży z wartością dodaną. To dwa zupełnie różne rynki i nic nie wskazuje na to, żeby miało (...)2017-07-05Colonnade zapowiada wzrost liczby klientów korporacyjnych do 8 tys. za 12 mies.
(...) , ubezpieczenia D&O, ubezpieczenia transportowe, ubezpieczenia podróży i NNW oraz następstw zachorowania na raka, a także programy serwisowe i lojalnościowe z szeroką gamą produktów. Colonnade oferuje także niszowe (...)2017-05-26MOL chce wzmocnić pozycję rynkową w petrochemii w Europie Środkowej i Zachodniej
(...) MOL liczy, że dzięki wydłużeniu łańcucha produktowego w petrochemii i poszerzeniu portfela produktów w tym segmencie umocni wiodącą pozycję w Europie Środkowej i wzmocni swój udział rynkowy (...)2017-04-28Jak założyć sklep internetowy?
(...) musisz pozyskać dostawców i producentów, którzy podejmą z tobą współpracę. Dobrze, aby produkty, które chcesz zaoferować, były trudno dostępne w innych miejscach lub na tyle niszowe, że klienci znajdą (...)2017-04-06Wielton planuje 110 mln zł nowych inwestycji w strategii na lata 2017-2020
(...) rozpoznanych synergii. Głównymi kryteriami wyboru przy transakcjach będą: wejście na nowe rynki zbytu lub umocnienie pozycji na dotychczasowych rynkach, uzupełnienie portfolio o produkty niszowe, osiągnięcie (...)2017-04-06Wielton zakłada 2,4 mld zł sprzedaży w 2020 r., podwojenie wolumenów
(...) , na przykład do transportu asfaltu" - czytamy dalej. Ponadto spółka zamierza rozszerzyć ofertę o produkty niszowe oraz naczepy chłodnie. Naczepy chłodnie stanowią znaczny udział w sprzedaży wiodących (...)2017-05-08European Executive Forum. Kongres innowacji, przywództwa i zarządzania
(...) . Wtórował mu Michał Skowronek (MasterCard Polska) który mówił, o kreowaniu pewnego rodzaju kultury w firmie, oraz rozpatrywaniu innowacji nie tylko jako produkt, ale też jako system usprawnienia pracy (...)2017-04-06Wielton uruchomi w Polsce fabrykę przyczep i naczep chłodniczych do 2020 r.
(...) udziału w segmencie kurtyn (wobec 5% obecnie), 9-proc. w rynku wywrotek (teraz 5%), 12-proc. w rynku produktów niszowych (teraz 6%) i 2-proc. w rynku chłodni (teraz 0%). Strategia Wieltonu na lata 2017 (...)2017-03-26Pomysł na biznes: Kosmetyki roślinne
(...) . â Tworzymy je z naturalnych surowców, wyciągów roślinnych i olejków eterycznych â tłumaczą Hanna Kurcińska i Agata Borzym. To rodzinny biznes matki i dwóch córek. - Wszystkie produkty wytwarzamy (...)1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| | dalej |