Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez IAB Polska

Forum IAB 2024 - 90 elektryzujących wystąpień, 6 bloków tematycznych, 2 dni spotkań. Sprawdź szczegółową agendę najważniejszego wydarzenia e-marketingowego w Polsce

Podziel się:

Co ma wspólnego SpaceX z Imperium Rzymskim? Jak sztuczna inteligencja przekracza granice ludzkiej percepcji? Jakie lekcje dla polskiego rynku reklamy online przyniosło ostatnich 25 lat? Forum IAB 2024 z dziesiątkami wybitnych ekspertów na pokładzie odważnie spojrzy w przyszłość marketingu cyfrowego. Wyznaczająca trendy konferencja już 22 i 23 w warszawskich Złotych Tarasach – poznajcie tematy prelekcji!

Forum IAB 2024 - 90 elektryzujących wystąpień, 6 bloków tematycznych, 2 dni spotkań. Sprawdź szczegółową agendę najważniejszego wydarzenia e-marketingowego w Polsce
(materiały partnera)

W tym roku, razem z wieloma topowymi ekspertami ze świata reklamy cyfrowej, nauki i biznesu, podsumowujemy 25 lat obecności digital marketingu w Polsce, jednocześnie mówiąc o przyszłości, jaka rysuje się przed dynamicznie zmieniającą się branżą. Już dziś zapraszam na sesję plenarną otwierającą pierwszy dzień Forum IAB 2024, na której wystąpi m.in. Bianca Best, międzynarodowa liderka biznesu, analizująca obecny moment branży – "Age of Performance" – z perspektywy zarządzania takimi zasobami, jak ludzka energia i produktywność mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.  

Keynote speakers sesji plenarnej Forum IAB 2024 

Sesję plenarną Forum IAB 2024 otworzy Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, twórca największego w Polsce bloga astronomicznego "Z głową w gwiazdach", który odpowie na odważne pytanie, czy budowa mega-konstelacji satelitarnych SpaceX to dobry pomysł. Wystąpienie "Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?" będzie wstępem do sesji złożonej z prelekcji, które poruszą najbardziej aktualne dla branży tematy.  

Po wspomnianej wcześniej Biance Best na sesji wystąpi prof. Marco Gercke, globalny ekspert ds. cyberbezpieczeństwa. Prelegent w sposób kompleksowy poruszy nurtujące świat digital kwestie, w wystąpieniu "Trends in Cybersecurity and Cyber-Defence", przechodząc od zagrożeń hybrydowych do wysokiego ryzyka systemów AI.  

O najnowszych trendach e-commerce i oczekiwaniach uczestników rynku opowie Radosław Wierzbiński, Head of Advertising Communication & Education CE w Allegro.  

25 lat rozwoju e-commerce w Polsce to dobry moment na refleksję i spojrzenie w przyszłość. Dzięki autorskim badaniom przeprowadzonym przez Allegro możemy precyzyjnie omówić efektywność narzędzi, bariery wzrostu i oczekiwania klientów w tym sektorze. Myślę, że będzie to bardzo inspirująca wiedza dla uczestników Forum IAB, bo e-commerce dotyczy większości z nas – zakupy online robi dziś ¾ internautów w Polsce – komentuje Radosław Wierzbiński. 

O potrzebie podsumowań opowie też Anna Gruszka, Przewodnicząca Rady Programowej QUALID, która podczas sesji plenarnej wystąpi z prelekcją "Audyt audytorów". 

Czy po 25 latach, w dobie #gendigital, wciąż potrzebujemy audytorów, by badać dynamikę cyfrowego świata? Może w uniknięciu pułapek pomogą nam ci, którzy planują i kupują kampanie na bieżąco? Pewne jest to, że sytuacja zmienia się dość dynamicznie, a ja nakreślę ją słuchaczom z perspektywy zarówno agencji, jak i konsultantów oraz marketerów – mówi Anna Gruszka.   

Rewolucyjne zmiany technologiczne z perspektywy neuronauki przybliżą uczestnikom Forum Marcin P. Stopa i Gabriela Lupa z Neuroinsight Lab, eksperci w wykorzystaniu nauki o mózgu w biznesie, marketingu i HR. "Człowiek w świecie sztucznej autentyczności - jak AI przekracza granice ludzkiej percepcji" to temat wystąpienia, którego autorzy stawiają kluczowe pytania dotyczące zmiany wartościowania treści tworzonych przez AI, pojęcia autentyczności i zaufania.  

Magdalena Bigaj, twórczyni i prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, zamknie sesję plenarną Forum IAB 2024 pytaniem, dlaczego doszło do Pandora Gate. Wystąpienie dotyczące "Karty praw dziecka w biznesie" przybliży słuchaczom nowe standardy odpowiedzialności i bezpieczeństwa na rynku cyfrowym.  

Sześć bloków tematycznych – gdzie kieruje się uwaga branży? 

Przez pozostałą część pierwszego i drugiego dnia Forum IAB 2024 uczestnicy będą mogli wybierać tematy spośród odbywających się w czterech salach wystąpień, zorganizowanych w następujące bloki tematyczne: Trendy, Digital future, Odpowiedzialność i Efektywność.  

Dziewięćdziesiąt prelekcji autorstwa topowych specjalistów branży narysuje szeroką perspektywę rynku digital, który zmienia się wraz z rozwojem technologii, przemianami społecznymi, prawnymi, postępującą globalizacją. Wśród ekspertów przedstawiciele największych polskich i światowych marek, m.in. Google, PepsiCo, Samsung, Allegro, TVN, Wirtualna Polska, Blik, TikTok i wielu innych.  

Forum IAB 2024 to nie tylko inspirujące wystąpienia – to także intensywny networking, warsztaty dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ i wyjątkowa okazja do wymiany wniosków i wrażeń podczas afterparty.  

Szczegółowa agenda godzinowa dostępna jest na stronie https://forumiab.pl/agenda/ 

Zarejestruj się na Forum IAB 2024  

Rejestrując się na konferencję, każdy uczestnik otrzyma dostęp do aplikacji i materiałów pokonferencyjnych, poczęstunek i lunch każdego dnia oraz wstęp na afterparty. Ostatnie bilety dostępne są na stronie https://forumiab.pl/bilet/.  

Wydarzenie objęte jest akredytacja DIMAQ, co oznacza, że uczestnicy otrzymują punkty recertyfikacyjne za udział.  

Sponsorami głównymi wydarzenia są: TVN MEDIA, Tik Tok, Grupa Blix, Orange, Taboola, Gemius, Google, Media&Leads, WP Ads. 

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły redakcje: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, Wirtualne Media, Rzeczpospolita, Rp.pl, Nowy Marketing, Marketerplus, Marketing przy kawie, Online Marketing Magazyn  

Patronat honorowy: UODO, Rada Reklamy, Konfederacja Lewiatan, BCC, Polska Organizacja Reklamodawców, Przedsiebiorcy.pl 

Współpraca: Newspoint, GoldenSubmarine   

Materiał sponsorowany przez IAB Polska

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl