Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Jacek Frączyk
|

Właściciel Reserved otworzy dwadzieścia nowych salonów w dwa tygodnie

19
Podziel się:

LPP planuje otwarcie dwudziestu nowych salonów wszystkich marek do końca tego roku. To jedna trzecia tego, co firma planuje otworzyć w całym przyszłym roku. Zwiększana jest też powierzchnia sklepów. Już niedługo nie znajdziemy Reserved mniejszego niż 2 tys. mkw.

Nowe sklepy LPP powstaną nie tylko w Polsce
Nowe sklepy LPP powstaną nie tylko w Polsce (mat. prasowe LPP)

LPP planuje otwarcie dwudziestu nowych salonów wszystkich marek do końca tego roku. To jedna trzecia tego, co firma planuje otworzyć w całym przyszłym roku. Zwiększana jest też powierzchnia sklepów. Już niedługo nie znajdziemy Reserved mniejszego niż 2 tys. mkw.

- Planujemy jeszcze do końca tego roku otworzyć dwadzieścia nowych sklepów, nie licząc dzisiaj otwieranego sklepu Reseved w naszej nowej koncepcji w Złotych Tarasach w Warszawie. Będą to sklepy wszystkich naszych marek zlokalizowanych w Polsce, na Ukrainie i w Rosji - powiedziała Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji w LPP, podczas spotkania z dziennikarzami.

Na koniec roku liczba sklepów na wszystkich rynkach wzrosnąć ma do 1 747 z 1 703 na koniec 2016 r.

Dodała, że spółka planuje jeszcze w tym roku dokończyć modernizację dwóch kolejnych salonów i zamknąć dwie mniej rentowne placówki. - Sklepy wszystkich naszych marek sukcesywnie powiększamy, a w przypadku Reseved nie chcemy mieć mniejszej powierzchni niż 2 tys. mkw - powiedziała Patej.

Zobacz także: LPP podbija niemiecki rynek. Nowy flagowy sklep Reserved w Berlinie

- Podtrzymujemy nasze oczekiwania, żeby do końca roku nasza sieć łącznie osiągnęła powierzchnię 1 mln mkw. W przyszłym roku chcemy zwiększyć powierzchnię o kolejne 100 tys. m2 co w przeliczeniu na nowe sklepy szacujemy, że będzie to 50-60 placówek - powiedział wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

LPP planuje w czwartym kwartale przyszłego otworzyć kolejny sklep Reserved w Niemczech w nowej koncepcji.

- Chcemy otworzyć sklep we Frankfurcie nad Menem i będzie to nasz 20. sklep w Niemczech - dodał Lutkiewicz.

Wiceprezes podtrzymał także, że w przyszłym roku marża grupy ma znaleźć się w przedziale 53-54 proc., czyli będzie wyższa niż w roku bieżącym.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(19)
nick
5 lata temu
ludzie a czy zara albo h&m szyją ubrania wysokich lotów? czy to zara, h&m, reserved itp wszystkie pochodzą z tych samych fabryk tylko metki inne się wszywa. ta polska nienawiść do tego, że komuś uda się dogonić giganty odzieżowe
Polak
6 lat temu
szkoda tylko że ta polska firma uciekła z podatkami z Polski
anonim
6 lat temu
2 tys m2 to bardzo duże salony. Liczby nie kłamią, salony marki w nowych lokalizacjach są dobrze przyjmowane
yoto8
6 lat temu
20 sklepów w Niemczech to naprawdę dobry wynik.
wasacz
6 lat temu
Czy się jest zwolennikiem firmy, czy też nie, taką ekspansję polskiej marki należy docenić. Jeszcze nie mamy zbyt wielu takich firm, żeby była to dla nas norma. A przecież takie działania pozytywnie wpływają na gospodarkę Polski.