Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Film promuje Łódź jako stolicę przemysłów kreatywnych

0
Podziel się:

Kampania reklamowa promująca Łódź jako stolicę przemysłów kreatywnych rozpocznie się jesienią. Łódź będzie promował w internecie i w telewizji film, na ulicach pojawią się billboardy a na portalach informacyjnych i społecznościowych reklamy. Na promowanie marki Urząd Miasta Łodzi ma ponad 1 mln 800 tys. zł.

Film promuje Łódź jako stolicę przemysłów kreatywnych

Pieniądze pochodzą z dofinansowania z Unii Europejskiej. Biuro promocji pozyskało środki na budowanie i promowanie marki. 300 tys. to wkład miasta. Łódź nową markę ma już od roku, kiedy to przyjęto strategię zarządzania marką stworzoną przez firmę Demo z Krakowa. Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji urzędu miasta mówi, że w porównaniu z innymi miastami to nie jest duża kwota. Sporo pójdzie na reklamę, ale Łódź stara się również pozyskiwać i tworzyć projekty, które nie kosztują wiele, ale pokazują miasto w dobrym świetle. W ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej ma powstać 10-minutowy film promocyjny. Ma on przedstawiać Łódź jako miasto kreatywne i promować cztery tzw. subprodukty, czyli kulturę, turystykę i sport, gospodarkę oraz edukację. Dodatkowo każdy z czterech subproduktów będzie miał własny 15-sekundowy spot. To właśnie te spoty będą pokazywane w telewizji i internecie. Reklamy Łodzi puszczone zostaną w jednej z ogólnopolskich stacji ok. 100 razy. Najpierw zostanie rozpisany konkurs na pomysł
na film, a zwycięska firma będzie mogła zrealizować projekt. W internecie filmy zostaną pokazane ok. 750 razy. Dodatkowo miasto wykupi internetowe reklamy w formie bannerów ze zmieniającą się treścią. W planach jest ok. 10 mln odsłon. Do tego 7, 5 tys. odsłon łódzkich reklam na portalach społecznościowych. W tym roku ma powstać również rozbudowana kreatywna strona internetowa. Będzie można na niej obejrzeć np. filmy o kreatywnych przedsiębiorstwach z naszego regionu, dowiedzieć się więcej o sektorze kreatywnym oraz o mieście i jego marce. Jeszcze w tym miesiącu w Łodzi odbędzie się konkurs dla twórców reklam o nazwie Young Creatives. W planach jest także konkurs Biznes dla Łodzi. Magistrat stworzył również newsletter o przemysłach kreatywnych, dostają go urzędnicy oraz każdy, kto zapisze się do newslettera na stronie internetowej UMŁ. W tegorocznych planach są również badania sektora kreatywnego. Czytaj także: 600 tys. złotych za obietnicę marki Łodzi Przemysł kreatywny będzie dla Łodzi siłą napędową
gospodarki? Nowe logo Łodzi. Zobaczcie, jak wygląda

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)