- Wykonawcą prac jest firma Trakcja Polska - mówi Marcin Głuszek, dyrektor do spraw marketingu SKM w Trójmieście. - Mimo mrozów robotnicy weszli już na plac budowy, by prace jak najszybciej mogły się zakończyć. To, co widzimy na stacji, to przygotowania do rozpoczęcia właściwego remontu. Wycinane są drzewka i krzewy rosnące przy samym nasypie, będzie on bowiem umacniany, a po modernizacji tory będą biegły trochę inaczej. Zobacz, jak będzie wyglądał nowy przystanek? Zdejmowana jest już także papa z dachu wiaty peronowej. To z kolei przygotowania do rozbiórki konstrukcji. W ramach modernizacji, poza nowym zadaszeniem, które przykryje peron na całej długości, i remontem torowiska, planowane są także przebudowa schodów, instalacja windy dla osób niepełnosprawnych oraz mam wożących w wózkach dzieci. Wymienione mają też zostać oświetlenie, nagłośnienie i wyświetlacze informujące o godzinach przyjazdów i odjazdów pociągów. Czytaj także: Nowy dworzec i nowy przystanek Peron ma być również przystosowany do potrzeb
osób niewidomych - krawędź będzie perforowana, by osoba niewidząca wiedziała, gdzie się zatrzymać. Modernizacja ma się zakończyć do lutego przyszłego roku. Kosztować będzie więcej niż SKM planowała, bo prawie 11,5 mln złotych.