Czas antenowy i miejsca na plakatach *na czas przyspieszonej kampanii wyborczejzostały sprzedane już w lutym. *
Przedstawiciele największych partii - PO, PiS i SLD - już wysłali do stacji telewizyjnych i firm zajmujących się reklamą zewnętrzną sondażowe pytania co do wolnych miejsc i terminów - pisze _ Puls Biznesu _.
Firmy nie mają jednak dla polityków dobrych wieści. Większość najlepszych kąsków - zarówno na wizji, jak i na billboardach - już dawno została rozprzedana. W czasie kampanii nie będziemy więc bombardowani wizerunkami kandydatów - pisze gazeta.
Jeden ze specjalistów z branży reklamowej zauważa, że w radiu czy internecie dobrą kampanię można uruchomić niemal z dnia na dzień.
Raport Money.pl ( http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=-1%20year&de=today&sdx=0&i=&ty=1&s%5B0%5D=inflacja&fg=1&w=450&h=200&cm=0 Inflacja ) Źródło: Money.pl na podstawie danych GUS