Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Akcja Toaleta 2012 - podsumowanie

0
Podziel się:

80 procent toalet w Polsce otrzymało tytuł "Czystej Toalety". Taki jest rezultat zorganizowanej po raz trzeci kampanii Toaleta 2012. Została ona przeprowadzona latem i jesienią w miastach organizujących mecze w ramach mistrzostw Europy w piłce nożnej oraz miastach rezerwowych.

Podczas akcji skoncentrowano się na jakości toalet w obiektach sportowych. Piotr Sowiński z TNS OBOP powiedział, że w kwestii jakości toalet na stadionach można mówić o znacznej poprawie. Nadal jednak pojawiają się problemy. Prawie 20 procent kibiców nie korzysta z toalet w czasie meczu. Powodem są duże kolejki. Są też zarzuty dotyczące czystości toalet.
Piotr Sowiński dodał, że poprawa w rankingu jakości toalet na stadionach ma związek z oddawaniem nowych obiektów sportowych przed Mistrzostwami Europy. Kibice, których zespoły grają na nowych stadionach mówili, że nie mieliby problemu z zaproszeniem do stadionowej ubikacji kibica zachodniego klubu. Natomiast 58 procent kibiców ze starych stadionów uznało, że standard byłby za niski dla kibica z Zachodu.
W ramach akcji skontrolowano 400 toalet. W tym roku oprócz toalet publicznych i toalet na stadionach skontrolowano też ubikacje w galeriach handlowych oraz obiektach kultury takich, jak teatry i muzea.

Informacyjna Agencja Radiowa

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)