Notowania

kampania
30.12.2008 16:47

Białystok ogranicza kampanię promocyjną miasta z powodu logo

Po zamieszaniu wokół logo stolicy Podlasia, które okazało się podobne do znaku organizacji gejowskiej z Nowego Yorku, miasto nie będzie zamawiało, ani wprowadzało nowych reklam i gadżetów ze słoneczkiem. W obiegu zostaną tylko te materiały, które już funkcjonują.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ta sytuacja potrwa do czasu, gdy niezależni eksperci wyjaśnią, czy autor logo - firma Eskadra z Krakowa, nie popełniła plagiatu. Nie wiadomo jeszcze, kto wykona ekspertyzy. Na pewno będą to specjaliści od prawa autorskiego. Jeden z Białegostoku, drugi spoza miasta.

Jak dowiedziało się Polskie Radio Białystok, nowojorska organizacja Gay Center wie o zamieszaniu wokół logo. Jej rzecznik nie chciał tej sprawy komentować.

Tagi: kampania, wiadomości, IAR
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz