Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Carrefour boi się wygranej Hiszpanów na mundialu?

0
Podziel się:

Sieć sklepów, podobnie jak banki, obiecała klientom premie za zwycięstwo reprezentacji.

Carrefour boi się wygranej Hiszpanów na mundialu?
(cabezadeturco/CC/Flickr)

Przed Hiszpanią najważniejszy w historii mecz piłkarski - walka o puchar Mistrzostw Świata. Jednak prawdopodobnie nie wszyscy będą trzymali kciuki za swoją drużynę.

Może to dotyczyć m.in. kierujących sieciami sklepów, supermarketów i banków, które przed rozpoczęciem Mundialu przeprowadziły agresyne kampanie reklamowe, oferując kupującym premie, jeśli kraj zwycięży w Mundialu.

Prowadzący owe kampanie reklamowe prawdopodobnie nie wierzyli, że Hiszpania dojdzie do finału, bo potencjalne straty po wygranej drużyny del Bosque są bardzo duże.

W dzisiejszy wieczór na stadionie w Johannesburgu poznamy nowego Mistrza Świata. O miano najlepszej reprezentacji rywalizować będą zespoły Holandii i Hiszpanii. Dla obu drużyn będzie to okazja do zdobycia pierwszego w historii Pucharu Świata.

Co najmniej 15 milionów euro straci na wygranej bank Banesto, który obiecał podnieść oprocentowanie depozytów i udzielić bezprocentowej pożyczki na zakupy.

Sieć supermarketów Carrefour rozdała klientom kilkadziesiąt tysięcy kuponów, każdy z nich od poniedziałku może być wart 100 euro.

Jeśli Iker Casillas podniesie wieczorem puchar, Toshiba będzie musiała zwrócić pieniądze za 20 tysięcy telewizorów i komputerów.

Przykładów jest więcej. Żeby klienci nie mieli kłopotów z wyegzekwowaniem premii, obrońcy praw konsumenta otworzyli biuro, które zajmie się wszystkimi skargami.

wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)