Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Dziennik" - Euro 2012 - promocja Polski

0
Podziel się:

Piłkarskie mistrzostwa mają być okazją do poprawy opinii o Polsce za granicą. Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", pierwsze działania promocyjne rozpoczną się jesienią przyszłego roku. Spółka PL.2012 zamierza postawić na wizerunek kraju nowoczesnego, bogactwo kulturalne i turystykę.

Zbudowanie wizerunku Polski atrakcyjnej turystycznie, bogatej kulturalnie i sprzyjającej biznesowi - według szacunków PL.2012 - wymaga wydania około 100 milionów złotych. Choć nie wiadomo, czy w budżecie znajdą się takie pieniądze, eksperci mają wątpliwości, czy to wystarczy. Szczególnie że twórcy kampanii będą musieli zmierzyć się także z tak zwanym czarnym PR, czyli negatywnymi kampaniami na temat Polski.
Szczegóły w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

"Dziennik GP"IAR adb/kry

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)