Notowania

dzienniki
09.10.2009 02:10

"Dziennik" - Euro 2012 - promocja Polski

Piłkarskie mistrzostwa mają być okazją do poprawy opinii o Polsce za granicą. Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", pierwsze działania promocyjne rozpoczną się jesienią przyszłego roku. Spółka PL.2012 zamierza postawić na wizerunek kraju nowoczesnego, bogactwo kulturalne i turystykę.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zbudowanie wizerunku Polski atrakcyjnej turystycznie, bogatej kulturalnie i sprzyjającej biznesowi - według szacunków PL.2012 - wymaga wydania około 100 milionów złotych. Choć nie wiadomo, czy w budżecie znajdą się takie pieniądze, eksperci mają wątpliwości, czy to wystarczy. Szczególnie że twórcy kampanii będą musieli zmierzyć się także z tak zwanym czarnym PR, czyli negatywnymi kampaniami na temat Polski.
Szczegóły w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

"Dziennik GP"IAR adb/kry

Tagi: dzienniki, wiadomości, IAR
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz