Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Dziennik Gazeta Prawna" - Konkursy w internecie

0
Podziel się:

"Dziennik Gazeta Prawna" ostrzega, że konkursy pojawiające się często przy okazji przeglądania stron internetowych to najczęściej próby zdobywania danych osobowych. Prowadzące konkursy firmy reklamują się, że zdobywają dane kilku tysięcy osób dziennie. Mechanizm jest prosty: "Gratuluję, to nie żart, wypełnił formularz i wygraj!" - zachęcają reklamy. Jednak szybciej niż nagrody można spodziewać się telefonów z reklamami marketingowymi.

Przedstawiciele firm, z którymi rozmawiała gazeta, zapewniają, że w ich konkursach nagrody są. W jednej z nich, nagrodę wygrało kilka osób, bo przyznawana jest raz na kwartał, w innym konkursie - jak zapewniał szef - nagroda trafia do szczęśliwca każdego dnia.
Sprawą jednej z firm zajmuje się Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

IAR/"Dziennik Gazeta Prawna"/łp/dabr

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)