Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Dziennik Gazeta Prawna" Kogo się boją supermarkety

0
Podziel się:

Kilkadziesiąt firm dyktuje dużym sieciom handlowym warunki sprzedaży - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". Im silniejszą pozycję ma producent na rynku, tym więcej może wynegocjować od supermarketu.

Według dziennika, prawdziwi potentaci mogą sobie pozwolić na przedstawienie takiej oferty, że sklepy ulegają ich dyktatowi. Bo nie przyciągną klientów, jeśli nie zaoferują produktów najbardziej znanych i popularnych.
"Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że w Polsce jest kilkudziesięciu dostawców istotnych marek. Wśród producentów, z którymi muszą się liczyć supermarkety, jest coraz więcej polskich marek. Ci producenci mogą wynegocjować od sklepu między innymi eksponowaną pozycję na regale, udział sieci w kosztach promocji, wyższe marże niż sklep i niższe opłaty półkowe.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR) /
"Dziennik Gazeta Prawna" / dw / kusiak

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)