Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Francuzi mają mieszane odczucia odnośnie przyjętej przez Zgromadzenie Narodowe reformy mediów publicznych

0
Podziel się:

Podoba im się częściowe zniesienie reklam w telewizji publicznej. Według sondażu przeprowadzonego przez instytut CSA, dwie trzecie Francuzów uważa za dobrą rzecz to, że od 5 stycznia nie będzie zupełnie reklam między godziną 20 a 6 rano w kanałach należących publicznego koncernu France Télévision.

Oznacza to, że jedna trzecia odpowiadających będzie jednak tęsknić za długą serią reklam nadawanych zwłaszcza między głównym wydaniem dziennika, a najważniejszym filmem lub programem rozrywkowym wieczoru. By oglądać reklamy, telewidzowie ci będą musieli przełączyć się na kanały prywatne.

Podobnie jak opozycja, niektórzy Francuzi obawiają się o finansowanie telewizji publicznej po odcięciu jej znacznej części dochodów z reklam. Francuzom nie podoba się inna część reformy publicznych mediów. Aż prawie trzy czwarte z nich nie chce, by prezes koncernu France Télévision był mianowany bezpośrednio przez prezydenta.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)