Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Prawna" - Reklama alkoholu tylko po 23:00

0
Podziel się:

Projekt zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi przewiduje możliwość reklamowania piwa w telewizji po 23.00 - czytamy w "Gazecie Prawnej". Dziennik dodaje, że alkohol nie mógłby być sprzedawany w handlu obwoźnym, a podczas imprez na otwartym powietrzu będzie można kupić trunki najwyżej 18-procentowe. Na etykietach alkoholu mają się znaleźć informacje ku przestrodze kobiet w ciąży i kierowców.

Dyrektor w Krajowej Radzie Przetwórstwa Spirytusu Leszek Wiwała uważa, że nowe przepisy w znaczący sposób ingerują w swobody obywatelskie. Jego zdaniem ograniczenia związane ze sprzedażą alkoholu nie powinny dotyczyć wszystkich imprez na wolnym powietrzu, a tylko takich, które mają charakter publiczny.
Więcej na ten temat - w "Gazecie Prawnej".

"Gazeta Prawna"/kry/mb

reklama
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)