Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kampania w stylistyce horroru

0
Podziel się:

Reklamy w stylistyce horroru mają zwrócić uwagę na problem zagrożenia pieszych na drogach. Policja rusza z jesienną częścią kampanii "Użyj wyobraźni" pod nazwą "Niewidoczni". W telewizji i kinach pojawią się spoty, które nie tylko ostrzegają, ale też mogą przestraszyć. Widać na nich zakrwawione postaci - duchy pieszych, którzy zginęli potrąceni przez samochody.

Organizatorzy kampanii zdają sobie sprawę, że nie wszystkim reklamy mogą się spodobać. Jacek Zalewski z MSWiA tłumaczy, że w kampanii chodziło o rozpoczęcie debaty na temat bezpieczeństwa pieszych. Zaznaczył, że poprzez zaszokowanie reklama ma wywoływać dyskusję na ten temat. Według niego dzięki temu więcej osób zapamięta ten problem i będzie bardziej uważać na drodze.

Przemysław Bogdanowicz współtwórca reklamy wyjaśnia, że spot przypomina zapowiedź kinowego filmu, ale nie chodziło jedynie o przestraszenie widza. W reklamie pojawia się przesłanie, że ofiary wypadków nie potrafią nas w fizyczny sposób uchronić przed zderzeniem, ale może to zrobić nasza wyobraźnia.

Marek Fidos z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji apeluje o noszenie po zmroku odblasków i latarek. Co roku właśnie w miesiącach jesiennych i zimowych na drogach ginie ponad tysiąc pieszych. Osoba posiadająca element odblaskowy na ubraniu jest widoczna na około 150 metrów od jadącego pojazdu. To daje kierowcy kilka sekund więcej, aby ominąć pieszego.

Poprzednie kampanie "Użyj wyobraźni" dotyczyły użytkowników motocykli i młodych kierowców.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)