Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

KE - zgoda na dofinansowanie promocji polskiego mięsa

0
Podziel się:

Jest zgoda Komisji Europejskiej na dofinansowanie promocji polskiego mięsa wieprzowego. Wart prawie 4 miliony euro program w połowie będzie sfinansowany przez Brukselę.
Pieniądze można wykorzystać na reklamę, kampanie promocyjne oraz informacyjne, a także na pokrycie kosztów udziału w różnego rodzaju targach. Polski program promocji, rozpisany na 3 lata i przeznaczony tylko na rynek krajowy, został przygotowany przez "Związek Polskie Mięso", który chce reklamować wieprzowinę wytwarzaną według systemu gwarantującego najwyższą jakość.
W sumie Komisja Europejska zaakceptowała dziś 19 programów w 14 państwach członkowskich. Chodzi o promocję między innymi owoców, warzyw, mięsa, produktów mleczarskich, miodów, kwiatów, czy produktów organicznych. Bruksela zamierza wydać na ten cel ponad 30 milionów euro, drugie tyle muszą wyłożyć unijni producenci i przetwórcy, albo władze krajowe.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)