W reklamie zachęcającej do przyjazdu do Krakowa zobaczyć można Wawel, Bazylikę Mariacką, Rynek Główny, a także fragmenty wydarzeń kulturalnych. Dyrektor biura marketingu turystycznego Krakowa, Katarzyna Gądek mówi, że w spocie umieszczono to, czego turyści najbardziej oczekują:Wawel, kościół Mariacki, Rynek Główny, ale także fragmenty wydarzeń kulturalnych i codzienne życie miasta.
Oprócz tego na stronie CNN pojawi się baner reklamowy z informacją o spocie, akcjach promocyjnych i konkursie dla turystów, którzy odwiedzą Kraków. Akcja kosztowała 200 tysięcy dolarów. Zdaniem pełnomocnika prezydenta Krakowa Katarzyny Lei warto inwestować takie pieniądze, bo dochody z turystyki to ważna część dochodów budżetu miasta. Wzrost liczby turystów o milion osób rocznie to około 15 tysięcy nowym miejsc pracy w sektorze związanym z turystyką - oceniają władze miasta.
Według badań urzędu miasta Krakowa, w 2008 roku miasto odwiedziło 6 mln turystów. Przychody z turystyki w Krakowie to ponad 2 miliardy złotych rocznie.