Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kraków będzie prowadził akcję promocyjną w stacji CNN

0
Podziel się:

Od 23 lutego Kraków rozpoczyna akcję promocyjną w stacji CNN. Przez miesiąc wyemitowanych zostanie ponad sto trzydziestosekundowych spotów reklamujących imprezy kulturalne i zabytki miasta.

W reklamie zachęcającej do przyjazdu do Krakowa zobaczyć można Wawel, Bazylikę Mariacką, Rynek Główny, a także fragmenty wydarzeń kulturalnych. Dyrektor biura marketingu turystycznego Krakowa, Katarzyna Gądek mówi, że w spocie umieszczono to, czego turyści najbardziej oczekują:Wawel, kościół Mariacki, Rynek Główny, ale także fragmenty wydarzeń kulturalnych i codzienne życie miasta.

Oprócz tego na stronie CNN pojawi się baner reklamowy z informacją o spocie, akcjach promocyjnych i konkursie dla turystów, którzy odwiedzą Kraków. Akcja kosztowała 200 tysięcy dolarów. Zdaniem pełnomocnika prezydenta Krakowa Katarzyny Lei warto inwestować takie pieniądze, bo dochody z turystyki to ważna część dochodów budżetu miasta. Wzrost liczby turystów o milion osób rocznie to około 15 tysięcy nowym miejsc pracy w sektorze związanym z turystyką - oceniają władze miasta.

Według badań urzędu miasta Krakowa, w 2008 roku miasto odwiedziło 6 mln turystów. Przychody z turystyki w Krakowie to ponad 2 miliardy złotych rocznie.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)