Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kraków wraca do CNN

0
Podziel się:

Od 1 czerwca widzowie tej telewizji będą mogli oglądać reklamę zachęcającą do odwiedzenia Krakowa. Będzie to sensacyjna opowieść o dwojgu ludzi, którzy przyjechali pod Wawel w celach biznesowych - powiedziała Katarzyna Gądek, dyrektor biura marketingu turystycznego krakowskiego magistratu.

Ludzie ci celowo oszukają swojego kolegę w sprawie zagubienia paszportów, aby zostać w Krakowie. Dwoje biznesmanów na swojej drodze spotyka szereg pięknych miejsc, ale również tajemniczego pianistę, Leszka Możdżera, który ich fascynuje. Planują więc intrygę o zagubionych biletach lotniczych.

Reklama emitowana będzie przez 4 tygodnie. Klip pokazany zostanie 130 razy. Kampania kosztowała miasto około 700 tysięcy złotych.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)