Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Medialna kampania wojska

0
Podziel się:

s Medialna kampania wojska

"Czasem niewidoczni - zawsze obecni" - to nowe hasło promujące armię. Kampania pojawiła się w mediach i internecie. To największa akcja reklamowa, jaką do tej pory przygotował resort obrony - mówi pułkownik Stanisław Pilhul z oddziału promocji obronności MON. Jest to kampania, która ma promować wizerunek armii.
Do tej pory ministerstwo skupiało się na reklamach, promujących służbę szeregowych zawodowych czy nabór do Narodowych Sił Rezerwowych. Teraz chce pokazać podatnikom, na co idą pieniądze z budżetu i jak armia wykonuje swoje zadania - mówi pułkownik Pilhul.
W serwisie youtube można zobaczyć 30-sekundowy film o wojsku. Spot pokazuje żołnierzy, którzy pomagają cywilom w różnych sytuacjach. Jest między innymi scenka z samolotami wielozadaniowymi F-16, z patrolem saperskim czy z samolotem wojskowym transportującym organy do przeszczepu.
Pułkownik Stanisław Pilhul tłumaczy, że taki film jest potrzebny, bo Polacy często nie zdają sobie sprawy, w jak różnorodnych sytuacjach życia codziennego wspierają ich żołnierze. Jako przykład podaje działania wojska w czasie Euro 2012. Gdy wszyscy oglądali zmagania piłkarskie żołnierze dbali między innymi o bezpieczeństwo przestrzeni powietrznej oraz sprawdzali skażenie terenów wokół stadionów.
Spot reklamujący wojsko jest dostępny w dwóch wersjach językowych: po polsku i angielsku. Oprócz krótkiego filmu powstały też dwa 20-minutowe reportaże o działaniach armii na terenie całego kraju. Jeden jest już dostępny, drugi - opowiadający o naszej obecności w NATO i strukturach Unii Europejskiej - będzie można oglądać po Nowym Roku.

Informacyjna Agencja Radiowa

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)