Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Muzyka w lokalach się opłaca - badania

0
Podziel się:

Dla prawie 75 Polaków muzyka włączona w pubie, u fryzjera czy kosmetyczki jest ważna i gotowi jesteśmy więcej zapłacić za usługi, aby nie siedzieć w ciszy. Takie są wyniki badania przeprowadzonego przez TNS OBOP dla Związku Producentów Audio Video.

Bogusław Pluta ze ZPAVu wyjaśnia, że celem badania było uświadomienie przedsiębiorcom, że muzyka grająca w tle przyciąga klientów, więc nie powinni unikać płacenia należności wobec wykonawców, autorów i właścicieli praw do odtwarzania. Badania wykazały, że na włączoną muzykę w lokalach czy sklepach zwracają uwagę głównie osoby młodsze, kobiety i ludzie lepiej wykształceni.

Urszula Krassowska z TNS OBOP podkreśla, że konsumenci są w stanie zapłacić 50 groszy więcej za usługę jeśli w zamian zagwarantuje im się przyjemną atmosferę, jaką zapewnia włączona muzyka.

Związek Producentów Audio Video przypomina przedsiębiorcom, że uchylanie się od płacenia należności za odtwarzaną w lokalach muzykę grożą kary finansowe, a nawet pozbawienia wolności.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)