Obywatelskiej najwyraźniej za nic ma oszczędnościowe plany szefa rządu i lekką ręką wydaje na promocję swoich "dokonań" 100 tys. złotych - pisze "Nasz Dziennik".
Sprawa jest o tyle bulwersująca, że przeznacza na to pieniądze podatników, które w Warszawie mogłyby być lepiej zagospodarowane, chociażby na częściowe rozwiązanie problemu braku miejsc w przedszkolach - podpowiada opozycja.
"Nasz Dziennik" pisze, że w ulotkach pani prezydent chwali się swoimi dokonaniami, a okazją do tego jest miniony już półmetek jej rządów stolicy. Z 800 tysięcy
ulotek, które trafią do każdego mieszkania w stolicy można się dowiedzieć między innymi o dokończeniu pierwszej linii metra czy zakupie nowych pojazdów dla transportu publicznego.
"Nasz Dziennik" dodaje, że ulotki to tylko pierwszy etap promocji. Dodatkowo na zamówienie rozsyłane będą też 16-stronicowe broszury informacyjne.
"Nasz Dziennik"/kry/lm