Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Poczta zmienia logo i placówki

0
Podziel się:

Poczta Polska zmienia logo, stronę internetową oraz wygląd placówek. Na nowej poczcie będzie można załatwić więcej spraw. Wydłużą się także godziny pracy placówek.
Poczta rezygnuje z niebieskiego koloru i wraca do historycznej czerwieni. Trąbka w logo pozostaje żółta.
Pierwszą zmodernizowaną placówkę poczta otworzyła w Warszawie. Do końca roku na terenie całego kraju ma zostać otwartych 50 nowych nowych placówek. Średni koszt jednej modernizacji wynosi około 600 tysięcy złotych.
Mariusz Zarzycki wiceprezes Poczty Polskiej w rozmowie z Informacyjną Agencją Radiową wyjaśnia, że nowe placówki łączą w sobie funkcje pocztowe i finansowe. Z nowej poczty znikną szyby oddzielające pracowników i klientów. Powstaną za to strefy: usług finansowych, usług pocztowych, handlu oraz samoobsługowa. Ta ostatnia będzie działała 24 godziny na dobę. W niej znajdzie się też bankomat.
Janusz Wojtas w rozmowie z Polskim Radiem informuje, że na modernizacje do 2017 roku poczta Polska wyda około 190 milionów złotych. Proces zmian w samych placówkach pocztowych potrwa lata. Nowa poczta znajdzie się we wszystkich większych miastach w Polsce. Poczta Polska zamierza modernizować co najmniej 50 placówek rocznie.
Wiceminister Administracji i Cyfryzacji Małgorzata Olszewska, która sprawuje nadzór właścicielski nad Pocztą Polską uważa, że największy pocztowy operator bez zmian straci pozycję lidera. Jej zdaniem, ratunkiem dla poczty jest poszerzenie działalności o usługi finansowe.
Dodatkowo Poczta Polska wraz Bankiem Pocztowych w ciągu najbliższych lat chcą stworzyć 640 "pocztowych stref finansowych" oraz 360 "mikrooddziałów Banku Pocztowego".
Największy pocztowy operator w Polsce zamierza też wydać około miliarda złotych na remonty ci zakup sprzętu.

IAR

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)