Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

polityczne w reklamie

0
Podziel się:

p "Rzeczpospolita" - hasła polityczne w reklamie

"Rzeczpospolita" opisuje zjawisko wykorzystywania haseł politycznych w reklamie. Dziennik pisze, że jedna z odzieżowych marek dla młodzieży promuje zakupy hasłem: "IV rzecz Pospolita Gratis". Każdy, kto kupi trzy rzeczy, czwartą otrzyma za darmo. Według firmy, polityka tak głęboko wdziera się w życie konsumentów, że z zadowoleniem przyjmują oni odwrócenie haseł i drętwego języka, którym są nieustannie bombardowani. Gazeta przypomina, że nie jest to pierwsza taka akcja tej marki. W ubiegłym roku firma promowała się za pomocą konkursu w rzucaniu moherowym beretem. Strony internetowe firmy odwiedziły miliony młodych ludzi - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Rzeczpospolita/jurczynski / mb

reklama
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)